Dit Navn: Louise
Dit Minecraft Navn: LouiseSolle (det hedder jeg fordi min hest hedder Sölvi, og jeg bliver kaldt Sollepigen, men det var optaget så tog bare mit navn Louise og satte så bare Solle bag på)
Alder: 15 år
Sted: Falster mellem Nykøbing F. og Lysten
Interesser: Min egen hest, islandsk ridning stor set dagligt, computer (Medion! som min mor og far købt), arbejder hos en bager, jeg spiller primært: hestespil, MC, css og face-spil.
Minecraft erfaring: Jeg lånte min brors (PennisPuff) bruger så jeg kunne spille singleplayer og sammen med jodaxdk på oprettet server, jeg gjorde det for et år siden og siden har jeg spillet lidt men ikke det helt store.
Jeg har bland andet bygget et 7 etager højhus, et alm. hus og en svømmingpool med tilskuerpladser
Hvor har du hørt om crafters.dk: Min bror og Jodaxdk.
Venner på serveren? PennisPuff og Jodaxdk (mathias100and)
Hvorfor vil du joine vores server: for at komme til at spille online og så for at spille med min bror og jodaxdk, og for måske at møde nogle nye venner.
Har du læst og forstået reglerne? nejjjj ej jo det har jeg skam, efter min bror har banket dem ind i hoved på mig
//Louise
Ansøgning om VIP
- FedeAnderzen
- julemand101
Re: Ansøgning om VIP
Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.