Ansøgning om VIP

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Solle

Ansøgning om VIP

Post by Solle »

Dit Navn: Louise

Dit Minecraft Navn: LouiseSolle (det hedder jeg fordi min hest hedder Sölvi, og jeg bliver kaldt Sollepigen, men det var optaget så tog bare mit navn Louise og satte så bare Solle bag på)

Alder: 15 år

Sted: Falster mellem Nykøbing F. og Lysten

Interesser: Min egen hest, islandsk ridning stor set dagligt, computer (Medion! som min mor og far købt), arbejder hos en bager, jeg spiller primært: hestespil, MC, css og face-spil.

Minecraft erfaring: Jeg lånte min brors (PennisPuff) bruger så jeg kunne spille singleplayer og sammen med jodaxdk på oprettet server, jeg gjorde det for et år siden og siden har jeg spillet lidt men ikke det helt store.
Jeg har bland andet bygget et 7 etager højhus, et alm. hus og en svømmingpool med tilskuerpladser :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min bror og Jodaxdk.

Venner på serveren? PennisPuff og Jodaxdk (mathias100and)

Hvorfor vil du joine vores server: for at komme til at spille online og så for at spille med min bror og jodaxdk, og for måske at møde nogle nye venner.

Har du læst og forstået reglerne? nejjjj ej jo det har jeg skam, efter min bror har banket dem ind i hoved på mig :roll:

//Louise
FedeAnderzen

Re: Ansøgning om VIP

Post by FedeAnderzen »

Godkendt kom ind og bliv testet i reglerne når du kan dem.
Image
Solle

Post by Solle »

det lyder godt, kommer nu
julemand101

Post by julemand101 »

Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply