Ansøgning 2

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
spyoflightness
Posts: 2
Joined: 07 Jun 2012, 14:13

ANSØNING

Post by spyoflightness »

Hej jeg vil gerne ind og spille på jeres server da det lyder som en meget god server :D . Jeg har ikke så meget andet at skrive så jeg håber at i vil lade mig komme ind og more mig :D.


-Spyoflightness.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ANSØNING

Post by FedeAnderzen »

spyoflightness wrote:Hej jeg vil gerne ind og spille på jeres server da det lyder som en meget god server :D . Jeg har ikke så meget andet at skrive så jeg håber at i vil lade mig komme ind og more mig :D.


-Spyoflightness.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
spyoflightness
Posts: 2
Joined: 07 Jun 2012, 14:13

Ansøgning 2

Post by spyoflightness »

Mit rigtige navn er Niclas :D

Mit Minecraftnavn er Spyoflightness :D

Jeg er 14 år :D

Jeg bor på fyn :D

Jeg interessere mig i trommer og computerspil som: Minecraft,Call Of Duty og counter strike source. :D

Jeg har spillet minecraft i over et halvt år og jeg har både været inde på servere og lavet deres spawn og spillet singleplayer men jeg foretrækker mest multiplayer. :D

Jeg har ikke hørt om crafters.dk men jeg har søgt på servere fordi jeg er meget desperat efter at komme ind og spille på en server og jeres lyder som om den er god. :D

Jeg har ingen venner på serveren men kunne godt tænke mig at få det. :D

Jeg har kigget lidt rundt omkring på jeres server og jeg synes den er god så derfor vil jeg rigtig gerne ind på den og så vil jeg gerne hjælpe med at gøre den endnu bedre. :D

jeg har læst og forstået reglerne. :D
Last edited by spyoflightness on 07 Jun 2012, 14:56, edited 1 time in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning 2

Post by FedeAnderzen »

Den er lidt tynd, men hvis du sætter dig ekstra godt ind i reglerne er den godkendt. Kom ind og bed om testen når du kan alle reglerne.
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning 2

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply