Navn: Hosnya
Minecraft Navn: Hosnya
Alder: 14
Sted: Danmark
Interesser: Computer, venner, minecraft, at lave/redigere film/billeder
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Hvor har du hørt om crafters.dk: En fra min klasse fortalte mig om det.
Venner på serveren?: GreenPeach
Hvorfor vil du joine vores server: Den ser interessant og god ud.
Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Hosnya wrote:Navn: Hosnya
Minecraft Navn: Hosnya
Sted: Danmark
Interesser: Computer, venner, minecraft, at lave/redigere film/billeder
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Hvor har du hørt om crafters.dk: En fra min klasse fortalte mig om det.
Hvorfor vil du joine vores server: Den ser interessant og god ud.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Hosnya
Re: Ansøgning
Dit Navn: Hosnya
Dit Minecraft Navn: Hosnya
Sted: Fyn
Interesser: Computer, Minecraft, Venner, Film/billede redigering, The Sims (1-2-3)
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før, både singleplayer og multiplayer (Alpha og Beta) (på andre servere) i ca. 8 måneder. Jeg var også Admin på en anden server.
Hvor har du hørt om crafters.dk: En fra min klasse fortalte mig om det (BloodyWinter).
Hvorfor vil du joine vores server: Den ser interessant og god ud. Forhåbenligt kan jeg være med til at bygge nogle gode fede ting.
Har du læst og forstået reglerne?: Ja , godt og grundigt
Dit Minecraft Navn: Hosnya
Sted: Fyn
Interesser: Computer, Minecraft, Venner, Film/billede redigering, The Sims (1-2-3)
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft før, både singleplayer og multiplayer (Alpha og Beta) (på andre servere) i ca. 8 måneder. Jeg var også Admin på en anden server.
Hvor har du hørt om crafters.dk: En fra min klasse fortalte mig om det (BloodyWinter).
Hvorfor vil du joine vores server: Den ser interessant og god ud. Forhåbenligt kan jeg være med til at bygge nogle gode fede ting.
Har du læst og forstået reglerne?: Ja , godt og grundigt
- CptTomatoKing