Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
nikolaijl

Ansøgning

Post by nikolaijl »

Mit navn - andreas gert vester

Mit Minecraft navn - nikolaijl - Jeg hedder nikolaijl fordi min bedste ven hedder nikolai johanes lambert - desværre fløter han skole så jeg får måske ham ikke at se igen :cry:

Min by - ringsted i danmark, Før Kommunalreformen (2007) var Ringsted Kommune arealmæssigt Sjællands største med et totalt areal på 29.359 ha

Alder - Jeg er født 25-01 2000 Det vil sige jeg er 12

Interesser -skydning, computer (MINECRAFT), Og mange andre sjove spil...

Minecraft erfaring - Jeg har ca. spillet i 3 år og elsker stadig at spille det, jeg laver alle muglige bygningere og alle muglige sjove ting :)...

Hvor har du hørt om crafters.dk - min ven olibary/oliver havde fortalt mig meget om den, og en dag da han var hjemmme hos mig så så jeg hvor fed den var og dens hjemmeside med worldmap og den var stor :o
han fortalt mig også om de adminer og vip der har hjulpet ham den ene var (minecraft navn: maja4626) og den anden var (minecraft navn: pars). vi fandt en ø der lå rigtig langt væk fra spawn på oliver/olibarys bruger og så lavede vi en hel masse
og han kom også med i en anden by, en der hedde themaluf som der ejer den. Ja der er ikke så meget at sige servern er mega fed så jeg ville gerne spille på den ;)

Hvorfor vil du joine vores server - Har næsten lige sagt. Men jeg syndes servern ser rigtig god ud og så ville jeg rigtig gerne komme end og bygge med olibary

Har du læst og forstået reglerne - Har læst reglerne tog ikke så lang tid og olibary/oliver hjalp med det han bankede alle reglerne end i hoved på mig, fordi han var nød til at tage den der regl test om, og man skal vente 24 timer før man kan tage den igen :mrgreen:

Om mig selv - Jeg hedder andreas og er 12 år gammel bor i danmark i en by der hedder Ringsted. Elsker at køre at skyde med luftgæver og splatter... som jeg gør i min fritid/wekend vis jeg ikke er sammen med vennerne. jeg spiller computer og nogen gange playstation mit ynglilgs spil er minecraft og black ops (call of duty)
jeg har en store bror og en pap søster som er lige så gammel som mig og en pap lille søster og 2 forældre som ikke bor sammen. min pap far ejer et is mærke som hedder skee is hjemme hos min mor det er lækkert, ikke så meget at sige. elsker slik og is om sommern :lol:
Jeg går i 5 klasse snart 6 på en skolle der hedder allindelilleskole, efter sommerferien bliver det til en friskole
det er også en lorte skole . det var så noget om mig :)

jeg ville gerne end på servern med min ven olibar/oliver og tak til dem der læser den her ansøgning som sikkert også gør mig vip :D ses nok på servern ;) :D
Ch0x

Re: Ansøgning

Post by Ch0x »

God ansøgning taget din alder i betragtning. Den er godkendt. Kom ind til en test når du er klar.
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply