Dit navn:Felix
Dit Minecraft navn:Feluxen
Alder:13 år
Sted:Hved siden af min nabo, ej bare for sjov i Ganløse
Interesse:Minecraft, computer, venner og FODBOLD
Minecraft erfaring:Har spillet Minecraft både på servere og multiplayer. Har spillet det i 9 måneder(ikke sikker men cirka) Jeg er en god surviver eller hvad man skal kalde det elsker i hvert i fald overlevelses servere, og roleplay.
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Den danske server liste hvor jeg fandt denne server klart den bedste, på grund af dens mange plugins.
Venner på serveren:Har ikke nogen(endnu )
Hvorfor vil du gerne spille på serveren:Fordi den ser fed ud og har nogle plugins jeg elsker, og nogle jeg aldrig har set før men virker fede, og ret fed map, og en gode admins (har kun set Julemanden men han virker sød)
Har du læst og forstået reglerne:Ja selvfølgelig, og jeg forstår dem.
Ansøgning
- julemand101
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Feluxen wrote:Dit navn:Felix
Sted:Nordsjæland
Minecraft erfaring:Har spillet Minecraft både på servere og multiplayer. Har spillet det i 9 måneder(ikke sikker men cirka)
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Den danske server liste
Hvorfor vil du gerne spille på serveren:Fordi den ser fed ud og har nogle plugins jeg elsker
Har du læst og forstået reglerne:Ja selvfølgelig
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Lidt tynd men lad gå. Den er godkendt.Feluxen wrote:Dit navn:Felix
Sted:Hved siden af min nabo, ej bare for sjov i Ganløse
Minecraft erfaring:Har spillet Minecraft både på servere og multiplayer. Har spillet det i 9 måneder(ikke sikker men cirka) Jeg er en god surviver eller hvad man skal kalde det elsker i hvert i fald overlevelses servere, og roleplay.
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Den danske server liste hvor jeg fandt denne server klart den bedste, på grund af dens mange plugins.
Hvorfor vil du gerne spille på serveren:Fordi den ser fed ud og har nogle plugins jeg elsker, og nogle jeg aldrig har set før men virker fede, og ret fed map, og en gode admins (har kun set Julemanden men han virker sød)
Har du læst og forstået reglerne:Ja selvfølgelig, og jeg forstår dem.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Promoted.