Ansøgning fra Benjiinator

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Benjiinator

Ansøgning fra Benjiinator

Post by Benjiinator »

Hej mit navn er Benjamin

Mit Minecraft navn er: Benjiinator

Jeg er 14 år gammel

Jeg bor i: Jylland

Interesser:jeg kan godt lide at spille computer meget og der spiller jeg Minecraft TF2 Portal2 Mirrors Edge og Seal Hunters :geek: jeg kan også godt lide kage :D

min erfaring ved Minecraft: jeg har kendt spillet i Ca. 1år men er først begyndt at spille det rigtigt for en måned siden da jeg først har fået en computer der kunne trække det der jeg havde en lille bærbar før beregnet til skole, det første spil jeg købte til min computer var Minecraft

hvor har jeg hørt om serveren + Mine venner på serveren: jeg har gået og kigget efter gode servere meget siden jeg begyndte at spille og så sagde min ven Diwsen at han spillede på serveren og så fik jeg også lyst,flere andre af mine venner spiller der også Zorin123, Razzerdenkage,Diwsen og JBLkage.

Hvorfor jeg rigtig gerne vil ind på serveren:jeg vil rigtig gerne ind på serveren fordi jeg har hørt så meget godt om den har hørt at der er portaler til andre steder med flyvende øer og normal og survival og vist nok flere synes bare det lyder så fedt så jeg vil virkelig gerne ind og synes også det er fedt med transportmidlel som metro det er bare så fedt :D har også kigget det er bare så awesome

Ja jeg har læst reglerne og håber så meget jeg får lov til at joine jer

jeg er virkelig seriøs med at jeg skriver ansøgningen og det håber jeg også i kan se :D
fatKaizer

Re: Ansøgning fra Benjiinator

Post by fatKaizer »

Den er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne.
Ninjastick

Re: Ansøgning fra Benjiinator

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply