Hej mit navn er Benjamin
Mit Minecraft navn er: Benjiinator
Jeg er 14 år gammel
Jeg bor i: Jylland
Interesser:jeg kan godt lide at spille computer meget og der spiller jeg Minecraft TF2 Portal2 Mirrors Edge og Seal Hunters jeg kan også godt lide kage
min erfaring ved Minecraft: jeg har kendt spillet i Ca. 1år men er først begyndt at spille det rigtigt for en måned siden da jeg først har fået en computer der kunne trække det der jeg havde en lille bærbar før beregnet til skole, det første spil jeg købte til min computer var Minecraft
hvor har jeg hørt om serveren + Mine venner på serveren: jeg har gået og kigget efter gode servere meget siden jeg begyndte at spille og så sagde min ven Diwsen at han spillede på serveren og så fik jeg også lyst,flere andre af mine venner spiller der også Zorin123, Razzerdenkage,Diwsen og JBLkage.
Hvorfor jeg rigtig gerne vil ind på serveren:jeg vil rigtig gerne ind på serveren fordi jeg har hørt så meget godt om den har hørt at der er portaler til andre steder med flyvende øer og normal og survival og vist nok flere synes bare det lyder så fedt så jeg vil virkelig gerne ind og synes også det er fedt med transportmidlel som metro det er bare så fedt har også kigget det er bare så awesome
Ja jeg har læst reglerne og håber så meget jeg får lov til at joine jer
jeg er virkelig seriøs med at jeg skriver ansøgningen og det håber jeg også i kan se
Ansøgning fra Benjiinator
- fatKaizer
Re: Ansøgning fra Benjiinator
Den er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne.
- Ninjastick
Re: Ansøgning fra Benjiinator
Testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...