Dit navn: Samuel Kargbo
Dit minecraft navn: Wicked_Guy
[/b]Alder:[/b] 15 år
Sted: Kolding, Sønderjylland
Interesser: Jeg er en rigtig gamer, som spiller LoL, Minecraft, og lidt call of duty. Jeg er også meget til LAN, med venner, og de er alle super flinke..
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i godt et år, jeg har spillet på en anden server sammen med super_umager123, men Almquist1 gad ikke mere og fandt crafters..
Jeg har bygget mange sjove ting, og glæder mig til at kunne lære nye mennesker at kende herinde, og at bygge med de venner jeg allerede har..
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Min ven Almquist1 startede med at spille herinde, og så fik han så også lokket mig og Super_umagar123 med herind, så de har snakket uafbrudt om det i laaaaang tid. Jeg har også selv kigget lidt på jeres server, men fik ikke lige taget mig tid til at lave en ordenlig ansøgning.
Venner på serveren: Super_umagar123 og Almquist1, men håber også at jeg kan lære andre at kende...
Hvorfor vil du joine vores server: min ven almquist1 driver mig "insane" sammen med Super_umagar123, og serveren ser altså bare mega god ud! Jeg håber derfor at jeg kommer ind, for det ville være AWESOME!!!
Jeg håber også at jeg kan bidrage med noget til serveren, og være "part of the crew"
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået reglerne og vil ikke være en crime rider
- Samuel/Wicked_Guy
Ansøgning
- nrone
Re: Ansøgning
Ansøgning er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne. Læs godt op på dem!
Crafters.dk - It's all about the community...
- wicked_guy
jeg kommer på i aften :D:D:Dnrone wrote:Ansøgning er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne. Læs godt op på dem!
- maja4626
Fejlede første test. Havde lidt svært med forskellen ved de forskellige verdener. Han kan komme tilbage om en lille times tid, og der kan han få sig en ny test