navn: Kris Kruse
Minecraft Navn: kakaokasper
alder: 12 snart 13
sted: Næstved
Interesser: Spil, computer, minecraft, Fodbold, kan også godt lide at gå i skole for der er mine venner
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i et år lidt på server men ellers kun singelplayer. jeg har spillet lidt på jeres server og syntes det er super fedt og jeg tænkte at det kunne blive federe vis jeg blev VIP/builder
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har fået at vide at jeg skulle kikke ind på crafters.dk fra en af admin`ne så jeg kunne lave den her ansøgning så jeg kunne lave nogle mega fede bugninger og få nogle gode tips til en af mine singel player worlds
Venner på serveren? jeg ha ikke nogle venner på serveren men jeg vil gerne lære nogle nye at kende jeg ville gerne prøve at få nogle af mine venner til at spille på den her server, men dt kræver en del overtalese
Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg syntes det er kedligt kun at spille alene og fordi jeg aldrig før har prøvet at spille rigtigt på en server. og så villejeg gerne lure lidt på nogle ting så jeg en dag også kan lave en server for alle dem der vil spille på den
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har og jeg er meget forståne i reglerne de er ok og jeg syntes at man bør overholde dem det er nogle ret retfærdige regler.
det ville glæde mig meget vis jeg fik lov til at joine
p.s er altid glad
ansøgning (kris)
- Lille310
ansøgning (kris)
Last edited by Lille310 on 15 Jun 2012, 19:37, edited 1 time in total.
- maja4626
Re: ansøgning (kris)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- maja4626