NAVN: Mikkel
MIT MINECRAFT NAVN: camao
ALDER: 13 år
Sted: Virum
Interesser: Computer spil og Minecraft.
Minecraft erfaring: Har spillet 2 år
Hvor har du hørt om Grafters.dk: På Minecraft.dk
Hvorfor vil du gerne joine serveren: Fordi den er dansk og mega fed og Awesome og jeg har ingen andre Danske servere at spille på!
JEG HAR LÆST REGLERNE!
Ansøgning! - LÆÆÆSSS!
- Kachuu
Re: Ansøgning! - LÆÆÆSSS!
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)camao wrote:NAVN: Mikkel
MIT MINECRAFT NAVN: camao
ALDER: 13 år
Sted: Virum
Interesser: Computer spil og Minecraft.
Minecraft erfaring: Har spillet 2 år
Hvor har du hørt om Grafters.dk: På Minecraft.dk
Hvorfor vil du gerne joine serveren: Fordi den er dansk og mega fed og Awesome og jeg har ingen andre Danske servere at spille på!
JEG HAR LÆST REGLERNE!
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- camao
Ansøgning! - LÆÆÆSSS!
Navn: Mikkel
Minecraft Navn: camao
Alder: 13 år
Sted: København
Interresser: Elsker at spille computer og minecraft, og andre Nice games!
Minecraft erfaring: Jeg spiller rigtig meget multiplayer, har spillet minecraft i 2 år, så jeg tror at jeg er ret erfaren.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraft.dk server list
Venner på serveren: victorbech
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har hørt fra min ven at der skulle være de fedeste ting som en PVP ARENA og god survival. Og i har et mega fedt spawn og andre nice buildings! Jeg er god til at bygge og jeg kunne gøre serveren Populær, med mine nice buildings som et Dirt house AHHHH Bare for sjov!! Jeg kan lave alle mulig nice ting!
Jeg har læst reglerne: Men jeg undre mig over at i ikke har plots på i Skyworld, Adventure, The End & Nether så kan i nemlig sikrer jer at der ikke er nogle der GREIFER nogle bygninger!
Minecraft Navn: camao
Alder: 13 år
Sted: København
Interresser: Elsker at spille computer og minecraft, og andre Nice games!
Minecraft erfaring: Jeg spiller rigtig meget multiplayer, har spillet minecraft i 2 år, så jeg tror at jeg er ret erfaren.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraft.dk server list
Venner på serveren: victorbech
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har hørt fra min ven at der skulle være de fedeste ting som en PVP ARENA og god survival. Og i har et mega fedt spawn og andre nice buildings! Jeg er god til at bygge og jeg kunne gøre serveren Populær, med mine nice buildings som et Dirt house AHHHH Bare for sjov!! Jeg kan lave alle mulig nice ting!
Jeg har læst reglerne: Men jeg undre mig over at i ikke har plots på i Skyworld, Adventure, The End & Nether så kan i nemlig sikrer jer at der ikke er nogle der GREIFER nogle bygninger!
- Pars
Re: Ansøgning! - LÆÆÆSSS!
Vi har ikke brug for plots, serveren har kørt i snart 2 år uden problemer. Vi har andre måder at håndtere grieffere på.
Din ansøgning er forresten godkendt, men husk nu at slippe den der CAPS knap.
Din ansøgning er forresten godkendt, men husk nu at slippe den der CAPS knap.
- Ninjastick