Ansøgning - *slettet navn*

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Martin Anonym

Ansøgning - *slettet navn*

Post by Martin Anonym »

Dit Navn:
Martin

Dit Minecraft Navn:
*slettet*

Alder:
15

Sted:
Sønderjylland

Interesser:
Mine interesser er at stort set at spille computerspil. Jeg spiller Minecraft, Battlefield 3 og nogle få gange League of Legends. Nogle gange i min fritid sidder jeg og leger lidt med programmet: Unity Game Engine (Jeg vil uddanne mig som Computerspil designer/programmør). Jeg har også en youtube kanal hvor jeg laver diverse film om fx. Unity Game Engine, eller sådan set gamer video hvor jeg spiller diverse spil. Jeg kan også godt li' at være ovre hos mine venner. Det er stort set alle mine interesser. :)

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet minecraft lige siden Beta 1.2, dog fik jeg først mine helt egen bruger i 1.3, inden 1.3 spillede jeg nemlig på en af mine venner profiler. Jeg har spillet på en del server, dog har ikke rigtig nogle server fanget min interesse. Jeg har spillet på en dansk server: McDanskFuldBlod. Men synes at den blev for kedelig da serveren "ofte" skiftede "World". Jeg er blevet bannet fra nogle server. Der var engang hvor jeg blev bannet fra en server pga. at de sagde at jeg snød, dog gjorde jeg ikke hvilket jeg synes var træls.

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem mine venner: Almquist1 og Super_umagar123 som spiller på serveren.

Venner på serveren?
Wicked_guy, Super_umagar123 og Almquist1.

Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg vil meget gerne joine serveren, den ser meget god ud, med det forskellige "Worlds" altså fx. RPG, PVP og Skyworld. Jeg har set mine venner spille på den og så fik jeg helt lyst til at joine serveren.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja, jeg forstår reglerne, og synes at det er nogle gode regler, er dog bange for at jeg skal have siden åben imens jeg spiller. ;)

Med venlig hilsen:
Martin :)
Last edited by Martin Anonym on 21 Jun 2012, 12:02, edited 1 time in total.
kirkhammer

Re: Ansøgning - *slettet navn*

Post by kirkhammer »

skriv lige hvilke servere du er bannet fra og hvorfor så vi kan tage stilling ellers ser din ansøgning rigtig god ud.
The kirkhammer has spoken.
Martin Anonym

Post by Martin Anonym »

Uhh... Jeg kan ikke huske dem alle sammen :/
Jeg kan huske en: Battlecraft

Edit: Jeg tror at det er denne her server :D http://battlecraft.dk/
Det er et stykke tid siden.
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt, kom på serveren og få en test på reglerne
It's all about the community
Kachuu

Post by Kachuu »

promoted
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply