Dit Navn: Filip
Dit Minecraft Navn: TheHolm
Alder: 15
Sted: Sønderjylland - Kolding
Interesser: Spil, computer, minecraft, LOL, BFBC2, GTA IV ^^, Need For Speed, Team Fortress 2.
Jeg kan også godt lide at være fysisk aktiv som fx at spille Fodbold.
Minecraft erfaring: Jeg så Minecraft første gang det var 1,2 beta af en ven. Da jeg så det syntes jeg det var kedeligt, men jeg viste det til nogle af mine venner (*slettet* og Super_umagar123) begyndte de at spille det, så jeg hoppede også på.
Mig og *slettet* har spillet en del tid på McDanskFuldBlod, og vi var faktisk de første borger da serveren startede for 1 år siden. Dog er jeg kørt lidt træt i den, efter som der er skiftet map 3 gange
Jeg har spillet forskellige server men ik sådan seriøst (Jeg har også spillet hamachi servere med vennerne)
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem nogle af mine venner som har spillet på den i et stykke tid.
Venner på serveren: Almquist1, Super_umaga123, Wicked_guy. *slettet* og kif9 er ved at skrive en ansøgning
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server,så jeg kan begynde at spille minecraft for alvor igen. Desuden vil jeg gerne finde en server, hvor jeg kan blive på i lang tid. En anden grund er også, at mine venner spiller meget på jeres server, og jeg vil gerne joine dem.
Jeg har ikke lige set jeres server, men har hørt at det er den største danske server, og vil gerne se omkring i den.
Ja jeg har læst reglerne, og vis der er noget jeg ikke forstå, skal jeg nok spørger
Mvh Filip aka TheHolm
Ansøgning - TheHolm
- nrone
Re: Ansøgning - TheHolm
Godkendt - læs grundigt op på reglerne, og kom ind på serveren og få en test i dem.
Crafters.dk - It's all about the community...
-
Re: Ansøgning - TheHolm
Fejlede første test, mente at exploits var eksplosioner. Kan komme ind til en ny test om mindst 24 timer.
- Ninjastick