Navn: Jeg hedder Daniel
Alder: Jeg er 12 år gammel
Minecraft navn: Mit MC navn er Dani123dan
Sted: Jeg bor i Kolding
Interesser: Amerikansk fodbold, Minecraft, spil, computer, PS3
Minecraft erfaring: Jeg har spillet MC siden 2009, og er god til at bygge store huse, og sjove bygninger. Jeg kan godt lide at mine og elsker at nakke mobs. Min yndlings item er "Gold"
Hvor har du hørt om serveren: Min bror har fortalt mig om serveren, han spiller selv på den.
Venner på serveren: Min bror hedder Andersmor1 inde på minecraft, han er den eneste jeg kender
Hvorfor vil du joine serveren: Fordi det lyder fedt, serveren er sikret og er, vildt godt lavet, eksempler: Super fedt system, fede ansøgninger. og at der er så mange dejlige regler . Jeg syntes at det er dejligt der altid er admins, online.
Jeg har læst og forstået reglerne. Der er mange af dem men jeg har læst dem alle
Mvh Blåmejsen/dani123dan
Ansøgning af dani123dan
- BlåmejsenHD
Ansøgning af dani123dan
Last edited by BlåmejsenHD on 21 Jun 2012, 20:38, edited 2 times in total.
- xcanner
Re: Ansøgning af dani123dan
BlåmejsenHD wrote:Navn: Daniel
Minecraft navn: Dani123dan
Sted: Kolding
Interesser: Amerikansk fodbold, Minecraft, spil, computer, PS3
Minecraft erfaring: Jeg har spillet MC 2009, og er god til at bygge store huse, og sjove bygninger.
Hvor har du hørt om serveren: Min bror
Venner på serveren: Andersmor1
Hvorfor vil du joine serveren: Fordi det lyder fedt, serveren er sikret og er, vildt godt lavet, eksempler: Super fedt system, fede ansøgninger. og at der er så mange dejlige regler
Jeg har læst reglerne [/color][/color][/color]
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
- xcanner