Ansøgning af dani123dan

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
BlåmejsenHD

Ansøgning af dani123dan

Post by BlåmejsenHD »

Navn: Jeg hedder Daniel

Alder: Jeg er 12 år gammel

Minecraft navn: Mit MC navn er Dani123dan

Sted: Jeg bor i Kolding

Interesser: Amerikansk fodbold, Minecraft, spil, computer, PS3

Minecraft erfaring: Jeg har spillet MC siden 2009, og er god til at bygge store huse, og sjove bygninger. Jeg kan godt lide at mine og elsker at nakke mobs. Min yndlings item er "Gold"

Hvor har du hørt om serveren: Min bror har fortalt mig om serveren, han spiller selv på den.

Venner på serveren: Min bror hedder Andersmor1 inde på minecraft, han er den eneste jeg kender :)

Hvorfor vil du joine serveren: Fordi det lyder fedt, serveren er sikret og er, vildt godt lavet, eksempler: Super fedt system, fede ansøgninger. og at der er så mange dejlige regler :). Jeg syntes at det er dejligt der altid er admins, online.

Jeg har læst og forstået reglerne. Der er mange af dem men jeg har læst dem alle :)

Mvh Blåmejsen/dani123dan :D
Last edited by BlåmejsenHD on 21 Jun 2012, 20:38, edited 2 times in total.
xcanner

Re: Ansøgning af dani123dan

Post by xcanner »

BlåmejsenHD wrote:Navn: Daniel

Minecraft navn: Dani123dan

Sted: Kolding

Interesser: Amerikansk fodbold, Minecraft, spil, computer, PS3

Minecraft erfaring: Jeg har spillet MC 2009, og er god til at bygge store huse, og sjove bygninger.

Hvor har du hørt om serveren: Min bror

Venner på serveren: Andersmor1

Hvorfor vil du joine serveren: Fordi det lyder fedt, serveren er sikret og er, vildt godt lavet, eksempler: Super fedt system, fede ansøgninger. og at der er så mange dejlige regler :)

Jeg har læst reglerne :) :P :) :D ;)[/color][/color][/color]

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
xcanner

Re: Ansøgning af dani123dan

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
Post Reply