Spiller på jeres server :).

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
XxKageDrengenxX
Posts: 1
Joined: 22 Jun 2012, 09:18

Spiller på jeres server :).

Post by XxKageDrengenxX »

Hej mit navn er Magnus

Mit ign er XxKageDrengenxX

Jeg er 15 år gammel og bor i Nordjylland

Jeg kan godt lide at spille creative spil på pc f.eks Minecraft og lidt css ;)

Jeg har spillet meget minecraft, i ca 2 år, jeg vil selv sige at jeg er ret god til fede huse store og små og
indretning af dem(mest 2 etager huse) jeg har bygget mange ting og specielt huse kan jeg lide at bygge mest men osse lidt skulpturer.. jeg har gode ide'er til nogle fede huse og andre ting, så bare spørg løs.

Jeg har hørt om det her på dailyrush.dk og minecraft.dk

Jeg har ingen venner herpå lige foreløbig, men det virker som en fed servere så jeg vil gerne have nogle herind så de osse kan bygge gode til og gøre lidt gavn for serveren og opleve serveren :)

Jeg vil rigtig gerne være spiller herinde fordi der er en ret sej server, gode mods, admins og spillere og jeg vil gerne gøre noget for serveren, som at bygge huse og har nogle gode ide'er til nogle fede ting og sager vi kan bygge ;)
Jeg har osse læst reglerne og det er bare godt så jeg glæder mig til at komme ind og spiller på den :D
Last edited by XxKageDrengenxX on 22 Jun 2012, 09:55, edited 3 times in total.
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: Spiller på jeres server :).

Post by nrone »

XxKageDrengenxX wrote:Hej mit navn er Magnus
Mit ign er XxKageDrengenxX
Jeg er 15 år gammel og bor i Nordjylland
Jeg kan godt lide at spille creative spil på pc f.eks Minecraft og lidt css ;)
Jeg har spillet meget minecraft, i ca 2 år, jeg vil selv sige at jeg er ret god til fede huse og indretning af dem
. Jeg har hørt om det her på dailyrush.dk
Jeg har ingen venner herpå, men det virker som en fed servere så jeg vil gerne have nogle herind :)
Jeg vil rigtig gerne være spiller herinde fordi der er en ret sej server, gode mods, admins og spillere og jeg vil gerne gøre noget for serveren, som at bygge huse og har nogle gode ide'er til nogle fede ting ;) Jeg har osse læst reglerne og de er fine nok :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Crafters.dk - It's all about the community...
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: Spiller på jeres server :).

Post by nrone »

Trods et "kikset" forsøg på at følge vores standard formular - vælger jeg at godkende ansøgningen.

Det forudsætter dog du klare regl-testen uden mangler. Du får testen af en admin / mod i spillet.
Crafters.dk - It's all about the community...
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Spiller på jeres server :).

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply