Min ansøgning til Crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kongphilip0
Posts: 1
Joined: 30 Jun 2012, 21:44

Min ansøgning til Crafters.dk

Post by kongphilip0 »

Dit Navn: Philip

Dit Minecraft Navn: Kong_philip0

Alder: 16

Sted: Jeg bor i Solbjerg, en lille by med ca. 2000 indbyggere som ligge ude på landet og så er det 15 km. syd for Aarhus

Interesser: Kan rigtig godt lide scootere og knallerter, altså mest det at sætte dem i stand og tune dem, men selvom jeg har en rimelig bondet side, er der også en side af mig der virkelig elsker at game :) jeg gamer Minecraft, Diablo 3, COD MW3 og FIFA.

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i godt og vel 5 - 6 måneder, jeg har lavet både store og tidskrævende projekter, men egentlig også bare små og hyggelige projekter.. jeg har mest spillet på engelske servere, men kan sagtens på dk server også ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: min ven ghhjymarius123 viste mig siden: Minecraft.dk/mcserverlist, hvor jeg spottede jeres server, og tænkte at det ville jeg prøve.

Venner på serveren? Lige pt. har jeg ingen venner på serveren, men jeg glæder mig utrolig meget til at skabe nye venskaber, og forhåbentlig møde nogle rare mennesker som man evt. kunne bygge projekter med :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil rigtig gerne joine jeres server pga. i ser ud til at gå meget op i anti-griefing, hvilket jeg også selv gør! Og af hvad jeg har fået af indtryk på serveren føles det som en hyggelig stemning, og et godt sammenhold, som jeg hellere end gerne vil være med til at opretholde. Og så er jeres bygninger rimelig awesome og hen i stil ad hvad jeg selv kunne finde på at bygge :)

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har i den grad læst og forstået reglerne, og jeg synes selv at de lyder helt fair! ;)
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Min ansøgning til Crafters.dk

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Min ansøgning til Crafters.dk

Post by Ninjastick »

Første test bar meget præg af at han ikke havde læst reglerne nok. Han tog det pænt og læser op på dem.

Han kan tage testen igen når han vil.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Min ansøgning til Crafters.dk

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply