Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
oliver0405

Ansøgning

Post by oliver0405 »

Dit Navn: Laurent

Dit Minecraft Navn: oliver0405

Alder: 13

Sted: Hørsholm nordsjælland

Interesser: Apple computer motocross dykning og ishockey

Minecraft erfaring: Ja jeg spiller mest multiplayer jeg har spillet på mange servere men har ikke fundet nogen gode der er tit admins der misbruger deres magt og griefer ens ting. Så jeg tror og håber at der er gode admins inde på den her server for jeg ahr fået afvide at det er en af danmarks bedste servere :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om crafter.dk gemmen en ved der hedder uberslayer2000 han sagde at det var en god server at spille på.

Venner på serveren? Cool_bam Uberslayer2000

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine jeres server fordi jeg selv syntes jeg er god til at bygge og jeg tror jeg kan gøre jeres server bedere med nogle federe bygninger hvis jeg får lov af admin. Og fordi jeg tror at det er en god server som ikke bliver griefed af admins eller andre spillere så jeg kan lave et godt survival hus.
Har du læst og forstået reglerne?Ja, jeg har læst alle reglerne og forstået dem Jeg har også læst kommandoerne og alt der skal læses
Last edited by oliver0405 on 05 Jul 2012, 11:55, edited 1 time in total.
nrone

Re: Ansøgning

Post by nrone »

oliver0405 wrote:Mit minecraft navn: Oliver0405

Mit rigitge navn: Laurent jeg har fået min bror's gamle bruger og han hedder oliver, jeg er ikke hacker haha :D

Lidt om mig selv og min fritid: Jeg er 13 år har fødselsdag den 26 januar. Jeg bor i hørsholm og går på vallerød skolen. Jeg har 2 fritids sport de er motorcross og ishockey. Jeg kører cross i min ungdomsklub sammen med nogen af mine venner. Jeg har ikke kørt længe måske 3-4 måndeder. Jeg spiller som sagt også ishockey i en klub der hedder RIK Rungsted ishockey klub. Jeg har spillet hockey i 9-10 år. Steder som jeg har boet Californien i the Bay Area og New Jersey. Jeg kan 3 forskællige sprog hollandsk dansk og amerikansk(ikke Engelsk). Her fortiden har jeg en lidt tredije fritids sport som er dykning jeg bestod PADI examen. Det var lidt om mig selv.

Mig og minecraft: Jeg har spillet minecraft i ca. 3 år det var min ven uberslayer2000 der viste mig spillet han sagde det var et vildt fedt spil og det viste sig så at være et vildt fedt spil! :D Jeg kender nogen inde på serveren der hedder cool_bam og uberslayer2000. Ting jeg er bedst til i minecraft er sådan noget med survival hvor jeg har bygget nogen rimlige fede underjordiske huse. I min underjordiske huse laver jeg tit auto ting som auto farm med sugarcane melon pumpkin æg pork steak osv. Jeg kan bedst lide automatiske ting. Det var vel lidt om mig håber jeg bliver godtaget og kan spille på jeres server

Hilsen, Oliver0405(Laurent)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Crafters.dk - It's all about the community...
julemand101

Post by julemand101 »

oliver0405 wrote:Dit Navn: Laurent

Dit Minecraft Navn: oliver0405

Alder: 13

Sted: Hørsholm nordsjælland

Interesser: Apple computer motocross dykning og ishockey

Minecraft erfaring: Ja jeg spiller mest multiplayer jeg har spillet på mange servere men har ikke fundet nogen gode der er tit admins der misbruger deres magt og griefer ens ting. Så jeg tror og håber at der er gode admins inde på den her server for jeg ahr fået afvide at det er en af danmarks bedste servere :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om crafter.dk gemmen en ved der hedder uberslayer2000 han sagde at det var en god server at spille på.

Venner på serveren? Cool_bam Uberslayer2000

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine jeres server fordi jeg selv syntes jeg er god til at bygge og jeg tror jeg kan gøre jeres server bedere med nogle federe bygninger hvis jeg får lov af admin. Og fordi jeg tror at det er en god server som ikke bliver griefed af admins eller andre spillere så jeg kan lave et godt survival hus.
Har du læst og forstået reglerne?Ja, jeg har læst alle reglerne og forstået dem Jeg har også læst kommandoerne og alt der skal læses
Godkendt. Kom ind på serveren, fang en moderator eller admin og få en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Tested og promoted.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply