Ansøning Bocajls

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bocajls
Posts: 2
Joined: 06 Jul 2012, 14:15

Ansøning Bocajls

Post by bocajls »

Navn: Jacob
Minecraft Navn: Bocajls

Alder: 16

Sted: Midt-jylland-Ikast

Interesser: Jeg spiller meget Minecraft som er min hobby, Jeg vil være programør eller ingenør..

Minecraft erfaring: Jeg har spillet det i 2 år, "lige siden det kom ud" ( er nogenlunde til at lave maskiner ect, )


Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne være med i serveren fordi jeg gerne vil have nye venner på minecraft og den server jeg spillede på er lige lukket ned,

Har du læst og forstået reglerne?
Ja, HAr læst dem og de er fuldt forstået

Lidt extra info omkring mig. Jeg er 16 år, Mit navn er jacob.. JEg spiller ( ca, 30 timer ) om ugen så jeg vil være online meget, Jeg kan godt lide at hjælpe folk og tale med andre spillere, :) Mvh Jacob
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Ansøning Bocajls

Post by maja4626 »

Lidt tynd i det, men vælger at godkende den :) Kom ind og få en test i reglerne.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøning Bocajls

Post by julemand101 »

Kan tage testen igen i morgen (ligegyldigt hvornår). Havde svært ved spørgsmålene omkring PvP og skyworld.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
bocajls
Posts: 2
Joined: 06 Jul 2012, 14:15

Re: Ansøning Bocajls

Post by bocajls »

Jeg har læst det hele igemmen 2 gange igen, Så glæder mig til i morgen, Desuden har jeg skrevet det hele i en .txt dokument, ( Så jeg kan øve det lidt mere ) :)
Post Reply