ansøgning om at være med

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
djlavaboy
Posts: 1
Joined: 11 Jul 2012, 03:19

ansøgning om at være med

Post by djlavaboy »

hej jeg vil gerne være med til at spille på den her server fordi jeg fortrækker danske servere og har hørt den her server er mega god har ikke så meget at skrive ned men håber jeg kan komme ind :?:
Themaluf
Posts: 71
Joined: 11 Feb 2012, 15:17

Re: ansøgning om at være med

Post by Themaluf »

skriv lidt om dig selv, hvilken spil du spiller. hvor længe du har spillet minecraft. og hvor har du hørt om den her server.
forsat god dag
Member of The Islanders
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: ansøgning om at være med

Post by CptTomatoKing »

djlavaboy wrote:hej jeg vil gerne være med til at spille på den her server fordi jeg fortrækker danske servere og har hørt den her server er mega god har ikke så meget at skrive ned men håber jeg kan komme ind :?:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
Post Reply