ansøgning af Gdtorman

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Gdtorman

ansøgning af Gdtorman

Post by Gdtorman »

Navn: Martin
Ingame navn: Gdtorman
Alder: 17 snart 18
Sted: Torshavn (Færøerne)
Interesser: Selvføligelig "minecraft". Jeg bruger meget af min tid på at spille computer spil; de spil jeg spiller for det meste er: wow, lol, warcraft 3, gta. og mange andre spil. Når jeg ikke sidder foran computeren, bruger jeg meget tid på at spillle guitar. Jeg elsker at møde nye mennesker.

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca. 1,5 år. det har mest været singel player. jeg har også spillet via lokal net.

Jeg hørte om serveren fra min rigtige gode ven Themaluf, som jeg har gået i klasse med på Færøerne, siden første klasse.

Venner på serveren: Themaluf. Der kommer helt sikkert flere.

hvorfor jeg vil joine serveren:
Jeg har længe ledt efter en server at kunne spille på. Da Themaluf fortalte mig om den her server blev jeg nysgerrig. Jeg kiggede hele world map igennem. der er virkelig nogle fede bygninger. Foreksempel aberdeen det ser godt ud.
Jeg er meget glad for at lave arenaer, jeg vil rigtigt gerne komme ind og hjælpe themaluf med sine arenaer. Jeg har hørt at han vil lave en film til serveren, han tilbød mig til at hjælpe ham med at lave en mini udgave af færøerne. Så den her uge kommer nok til at gå med at tage billeder af færøernes smukke græstag huse. Jeg jeg går meget ind for ligestilling; jeg er sådan set ret lige glad med alderen. Hvis der er folk der har brug for hjælp hjælper jeg heller en gerne. Jeg elsker det prinsipp at man skal mine alle bygge materialerne. Og er meget forståene med de regler i har sat som krav for at spille. Jeg har siddet og terpet dem flere gange. så jeg er helt med på reglerne og de sidder helt klart.
Ch0x

Re: ansøgning af Gdtorman

Post by Ch0x »

Godkendt. Kom ind til en test når du har helt styr på reglerne.
Themaluf

Post by Themaluf »

Hyggeligt :)
Member of The Islanders
Erobran

Post by Erobran »

Velkommen og håber du bliver promoted :)
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Post Reply