er total ny forelsket
tjek lige min skat
se min nye skat
- astro379
se min nye skat
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- nrone
Re: se min nye skat
Du skal da have fat din SSD fast
Er det mig eller sidder den nederest HDD skæv?
Men tillykke ! specs?
Er det mig eller sidder den nederest HDD skæv?
Men tillykke ! specs?
Crafters.dk - It's all about the community...
- astro379
syndes os den sider lidt skæv men jeg vil sku ikk røre ved noget da det er komplett der har samlet den
og spec står i min signatur har ikk smidt det hele i den
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Sighvatur
Synes du skal klage til dem så...astro379 wrote:syndes os den sider lidt skæv men jeg vil sku ikk røre ved noget da det er komplett der har samlet den
Harddiske skal sidde fast og slet ikke skævt, og det virker lidt underligt at ssd disken bare ligger løst
Bare mine 2 tanker
edit:
det var nu mere fordi den kom "samlet" fra komplett af.... man skulle tro de havde tid til at sætte 4 skruer mere i, og lige rette på den hdd
- astro379
det vil jeg tage til efterretning med min hjerne det ka være jeg får endnu en gratis ting af dem
fik et gratis spil af dem fordi de har være så længe om at levere den
måtte selv vælge spillet totalt free så valgte dette ^^ http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750262 et af de dyreste jeg kunne finde ^^
fik et gratis spil af dem fordi de har være så længe om at levere den
måtte selv vælge spillet totalt free så valgte dette ^^ http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750262 et af de dyreste jeg kunne finde ^^
- julemand101
Slap nu lige af. Det er hvad der kan ske når tingene går lidt stærkt og det er ikke fordi det kræver mere end få minutters arbejde at sætte de par skruer i maskinen for at få tingene til at sidde ordentligt fast.Sogic wrote:Synes du skal klage til dem så...astro379 wrote:syndes os den sider lidt skæv men jeg vil sku ikk røre ved noget da det er komplett der har samlet den
Harddiske skal sidde fast og slet ikke skævt, og det virker lidt underligt at ssd disken bare ligger løst
Bare mine 2 tanker
astro:
Den CPU køler blev jeg træt af tilsidst og satte selv denne her i:
http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6741
Det er ikke fordi jeg overclocker men blev bare træt af at se min CPU stå ved 80 grader ved seriøs gaming samt den larmer en del. Derimod er Evo'en nær lydløs og nok den bedste luftkøler du kan få til prisen (også ok nem at sætte i maskinen og der medfølger self. kølepasta). Samtidig smed jeg en del blæsere i kabinettet men jeg kan se du allerede har fået monteret flere end den Komplett maskine jeg fik leveret.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- astro379
Slap nu lige af. Det er hvad der kan ske når tingene går lidt stærkt og det er ikke fordi det kræver mere end få minutters arbejde at sætte de par skruer i maskinen for at få tingene til at sidde ordentligt fast.
astro:
Det er ikke fordi jeg overclocker men blev bare træt af at se min CPU stå ved 80 grader ved seriøs gaming samt den larmer en del. Derimod er Evo'en nær lydløs og nok den bedste luftkøler du kan få til prisen (også ok nem at sætte i maskinen og der medfølger self. kølepasta). Samtidig smed jeg en del blæsere i kabinettet men jeg kan se du allerede har fået monteret flere end den Komplett maskine jeg fik leveret.[/quote]
den ser lækker ud ville godt have den
men tør ikk selv gøre sådanne nogle ting der :/
tænker altid på hvad der ka ske
er nemlig så glemsom så vis jeg glemmer noget eller bare laver det forskert fordi jeg er så klosset heh ^^
og ja har 3 blæsere i den, fik en ekstra i for små penge men ville gerne have en anden cpu køler ja ^^
astro:
Det er ikke fordi jeg overclocker men blev bare træt af at se min CPU stå ved 80 grader ved seriøs gaming samt den larmer en del. Derimod er Evo'en nær lydløs og nok den bedste luftkøler du kan få til prisen (også ok nem at sætte i maskinen og der medfølger self. kølepasta). Samtidig smed jeg en del blæsere i kabinettet men jeg kan se du allerede har fået monteret flere end den Komplett maskine jeg fik leveret.[/quote]
den ser lækker ud ville godt have den
men tør ikk selv gøre sådanne nogle ting der :/
tænker altid på hvad der ka ske
er nemlig så glemsom så vis jeg glemmer noget eller bare laver det forskert fordi jeg er så klosset heh ^^
og ja har 3 blæsere i den, fik en ekstra i for små penge men ville gerne have en anden cpu køler ja ^^
- astro379
hade selv set på denne http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=430950 ser cool ud
- Nemisisdk
Nu nævner i godt nok at den ene skuffe sidder skævt. Det er hvad det er, men hvis jeg skal bide mærke i noget, så er det at de ikke anvender kabelføringsvejene i selve kabinettet, sådan som det er lavet til.
- astro379
Why hva mener du?Nemisisdk wrote:Nu nævner i godt nok at den ene skuffe sidder skævt. Det er hvad det er, men hvis jeg skal bide mærke i noget, så er det at de ikke anvender kabelføringsvejene i selve kabinettet, sådan som det er lavet til.