HJÆLP

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
andreas1xd

HJÆLP

Post by andreas1xd »

Minecraft har set sådan her ud i et stykke tid, og jeg tænkte først at det måske var .jar filen der var beskadiget. Men det blev ved efter jeg havde prøvet alt optifine, texturepacks, forceupdate og slette hele BIN mappen. Men det vil ikke gå væk så jeg tænker at det enten er en driver den er galt med, eller mit HDMI kabel.
eller måske enda selve grafikortet.

Det er en Nvidia GTX570 med 1Gb

-andreas1xd

på forhånd tak.
Attachments
2012-07-19_22.14.24.png
PennisPuff

Re: HJÆLP

Post by PennisPuff »

hvad er der galt ?
andreas1xd

Post by andreas1xd »

ja kig på billedet
PennisPuff

Post by PennisPuff »

slap af kan bare ikke finde fejlen er det en indstilling i minecraft der ikke er som den plejer?
*edit jeg kan seriøst ikke se hvad der er galt på billedet, dette kan skyldes min 2 øjen handicap.
julemand101

Post by julemand101 »

Du har prøvet at opdatere Nvidia driverne samt opdateret Java? Det er lige de to ting jeg først tænker på når jeg ser sådan et billede (primært Nvidia driveren). Hvis du ikke har nogle vildt avanceret indstilling så vælg at Avanceret når du opdatere driveren og vælg Clean Install eller noget i den dur. Det gør at den sletter alle indstillinger der måtte være gemt i Nvidia driveren (plejer jeg selv at gøre for at være sikker på der ikke er noget dumt jeg eller et spil har lavet).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

PennisPuff wrote:slap af kan bare ikke finde fejlen er det en indstilling i minecraft der ikke er som den plejer?
*edit jeg kan seriøst ikke se hvad der er galt på billedet, dette kan skyldes min 2 øjen handicap.
Det er ret tydeligt at hver blok har en lille kant af lyserød og når du ser længere ud i horisonten så bliver det meget tydeligt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

argh det forklare også hvorfor jeg ikke kunne se hvad der var galt, jeg har nemlig en kromosom fejl der gør at jeg bland andet er en lillesmule farveblind herunder med lyserød blå og andre farver :)
andreas1xd

Post by andreas1xd »

Jammen tak julle. og puff det var ikke for at være led :)
PennisPuff

Post by PennisPuff »

andreas1xd wrote:Jammen tak julle. og puff det var ikke for at være led :)
bare iorden du kunne ikke vide det. :)
andreas1xd

Post by andreas1xd »

YEEEES nu ser det ikke ud af helvet til længere
Post Reply