min andmodning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
paw4ever
Posts: 1
Joined: 28 Jul 2012, 23:35

min andmodning

Post by paw4ever »

hej. mit navn er paw og mit minecraft navn er paw4ever jeg sender jer denne andmodning fordi jeg gerne vil bygge seje ting og at jeg har kigget lidt rundt på servern og jeg synes det er et fedt spawn jeg har læst reglerne og er helt forstået på dem :) hilsen paw (paw4ever)
Last edited by paw4ever on 29 Jul 2012, 00:11, edited 1 time in total.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: min andmodning

Post by Ch0x »

paw4ever wrote:Navn: paw

Dit Minecraft Navn: paw4ever

Alder: 14

Sted: fyn

Interesser: computer

jeg har spillet minecraft i ca. 1 år


jeg vil gerne være med på jeres server fordi jeg har hørt den er god og jeg har læst og forstået reglerne:D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: min andmodning

Post by julemand101 »

paw4ever wrote:hej. mit navn er paw og mit minecraft navn er paw4ever jeg sender jer denne andmodning fordi jeg gerne vil bygge seje ting og at jeg har kigget lidt rundt på servern og jeg synes det er et fedt spawn jeg har læst reglerne og er helt forstået på dem :) hilsen paw (paw4ever)
Afvist. Da det var dit andet forsøg har du ikke flere chancer herinde. Find en anden server.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply