vil gerne blive builder

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
23701686
Posts: 1
Joined: 12 Jul 2012, 13:46

vil gerne blive builder

Post by 23701686 »

hej

jeg hedder kasper og jeg er 15 år mit minecraft navn er 23701686 jeg har spillet minecraft i 2 år jeg er aldrig blevet banne fra en server og jeg griefer aldrig jeg er ikke en der bruger hack som fly mod og xray jeg har selv en server som jeg har haft i over 1 år jeg har bygget mange forskellige huse jeg har også bygget et stor fodbold stadion og nogle skibe jeg spiller minecraft ca 6 timer hverdag jeg har kigget rundt på serveren og set hvad der er lavet og det er et godt fælles skab der er på den og jeg kunne godt tænke mig at være med i det fælles skab jeg er ikke en der spørger om gamemod eller op jeg er klar på en alle opgaver i kan give mig.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: vil gerne blive builder

Post by julemand101 »

23701686 wrote:hej

jeg hedder kasper og jeg er 15 år mit minecraft navn er 23701686 jeg har spillet minecraft i 2 år jeg er aldrig blevet banne fra en server og jeg griefer aldrig jeg er ikke en der bruger hack som fly mod og xray jeg har selv en server som jeg har haft i over 1 år jeg har bygget mange forskellige huse jeg har også bygget et stor fodbold stadion og nogle skibe jeg spiller minecraft ca 6 timer hverdag jeg har kigget rundt på serveren og set hvad der er lavet og det er et godt fælles skab der er på den og jeg kunne godt tænke mig at være med i det fælles skab jeg er ikke en der spørger om gamemod eller op jeg er klar på en alle opgaver i kan give mig.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: vil gerne blive builder

Post by julemand101 »

Inaktiv
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply