Hey Crafters
Har ikke spillet på serveren i over 1 år, men hoppede alligevel ind på serveren i går. Første der slog mig, var at verdens-træet var væk, og byggeriet af en stor katedral var igang. vraltede dog lidt rundt og stødte ind i en portal til noget der hedder creative. Hoppede derind og fik tildelt en blok hvorpå jeg kunne bygge hvad jeg ville, gik i gang. og her er resultatet:
Tudse 3 by Thor Stærk, on Flickr
Tudse 0 by Thor Stærk, on Flickr
Tudse 1 by Thor Stærk, on Flickr
Tudse 2 by Thor Stærk, on Flickr
Koordinater: [178 : 23 : 593]
Lidt off-topic, ikke fordi min mening betyder noget da jeg nok ikke vel bruge Crafters særligt meget, men syntes at en katedral som spawn er en virkelig uoriginal konstruktion, syntes det er lidt synd at man ikke har kunne være lidt mere creative på det område :S. Det er ikke fordi jeg syntes katedralen er grim, tværtimod. Men Katedraler er nok en af de konstruktioner der er lavet flest af i minecraft
Thors Tudse (Show Off)
- julemand101
Re: Thors Tudse (Show Off)
Jeg vil anbefale dig at vente at se til den står færdig før du kritiserer for meget. Det jeg specielt kan lide ved den er alle de mange forskellige rum der kommer (de endelige planer har været vist frem før da man kunne stemme på den) samt de mange muligheder for at gå på opdagelse. En anden ting er mængden af små detaljer rundt omkring hvilket imponerede mig. Jeg ved ikke om der er mulighed for du kan se demo udgaven af projektet da den vidst kører på en lukket server. Ellers må du bare vente.
Men flot projekt du har fået lavet i creative
Men flot projekt du har fået lavet i creative
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- ThorStrong
Glæder mig dog også til at se resultatet.
Men du har nok ret, var lidt for hurtigt ud af starthullerne til at kommentere byggeriet
Må nok være en form for afskrækkelse overfor alt der bare minder om en katedral der har forplantet sig i min underbevidsthed.
Men du har nok ret, var lidt for hurtigt ud af starthullerne til at kommentere byggeriet
Må nok være en form for afskrækkelse overfor alt der bare minder om en katedral der har forplantet sig i min underbevidsthed.
- Erobran
Flot tudse samt Ø du har lavet i Crea
Mvh Acv
Mvh Acv
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- xcanner
Ser det ikke som en katedral, men en spawn bygningThorStrong wrote: Lidt off-topic, ikke fordi min mening betyder noget da jeg nok ikke vel bruge Crafters særligt meget, men syntes at en katedral som spawn er en virkelig uoriginal konstruktion, syntes det er lidt synd at man ikke har kunne være lidt mere creative på det område :S. Det er ikke fordi jeg syntes katedralen er grim, tværtimod. Men Katedraler er nok en af de konstruktioner der er lavet flest af i minecraft
It's all about the community
- R2_DJ
More likexcanner wrote:Ser det ikke som en katedral, men en spawn bygningThorStrong wrote: Lidt off-topic, ikke fordi min mening betyder noget da jeg nok ikke vel bruge Crafters særligt meget, men syntes at en katedral som spawn er en virkelig uoriginal konstruktion, syntes det er lidt synd at man ikke har kunne være lidt mere creative på det område :S. Det er ikke fordi jeg syntes katedralen er grim, tværtimod. Men Katedraler er nok en af de konstruktioner der er lavet flest af i minecraft
*puts on sunglassess*
Frog-spawn-bygning
OHHHH YEAAAAHHHH