Thors Tudse (Show Off)

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
ThorStrong

Thors Tudse (Show Off)

Post by ThorStrong »

Hey Crafters

Har ikke spillet på serveren i over 1 år, men hoppede alligevel ind på serveren i går. Første der slog mig, var at verdens-træet var væk, og byggeriet af en stor katedral var igang. vraltede dog lidt rundt og stødte ind i en portal til noget der hedder creative. Hoppede derind og fik tildelt en blok hvorpå jeg kunne bygge hvad jeg ville, gik i gang. og her er resultatet:

Image
Tudse 3 by Thor Stærk, on Flickr

Image
Tudse 0 by Thor Stærk, on Flickr

Image
Tudse 1 by Thor Stærk, on Flickr

Image
Tudse 2 by Thor Stærk, on Flickr
Koordinater: [178 : 23 : 593]

Lidt off-topic, ikke fordi min mening betyder noget da jeg nok ikke vel bruge Crafters særligt meget, men syntes at en katedral som spawn er en virkelig uoriginal konstruktion, syntes det er lidt synd at man ikke har kunne være lidt mere creative på det område :S. Det er ikke fordi jeg syntes katedralen er grim, tværtimod. Men Katedraler er nok en af de konstruktioner der er lavet flest af i minecraft :)
julemand101

Re: Thors Tudse (Show Off)

Post by julemand101 »

Jeg vil anbefale dig at vente at se til den står færdig før du kritiserer for meget. Det jeg specielt kan lide ved den er alle de mange forskellige rum der kommer (de endelige planer har været vist frem før da man kunne stemme på den) samt de mange muligheder for at gå på opdagelse. En anden ting er mængden af små detaljer rundt omkring hvilket imponerede mig. Jeg ved ikke om der er mulighed for du kan se demo udgaven af projektet da den vidst kører på en lukket server. Ellers må du bare vente. :)

Men flot projekt du har fået lavet i creative :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
ThorStrong

Post by ThorStrong »

Glæder mig dog også til at se resultatet.
Men du har nok ret, var lidt for hurtigt ud af starthullerne til at kommentere byggeriet :P
Må nok være en form for afskrækkelse overfor alt der bare minder om en katedral der har forplantet sig i min underbevidsthed.
Erobran

Post by Erobran »

Flot tudse samt Ø du har lavet i Crea :)

Mvh Acv
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
xcanner

Post by xcanner »

ThorStrong wrote: Lidt off-topic, ikke fordi min mening betyder noget da jeg nok ikke vel bruge Crafters særligt meget, men syntes at en katedral som spawn er en virkelig uoriginal konstruktion, syntes det er lidt synd at man ikke har kunne være lidt mere creative på det område :S. Det er ikke fordi jeg syntes katedralen er grim, tværtimod. Men Katedraler er nok en af de konstruktioner der er lavet flest af i minecraft :)
Ser det ikke som en katedral, men en spawn bygning :D
It's all about the community
R2_DJ

Post by R2_DJ »

xcanner wrote:
ThorStrong wrote: Lidt off-topic, ikke fordi min mening betyder noget da jeg nok ikke vel bruge Crafters særligt meget, men syntes at en katedral som spawn er en virkelig uoriginal konstruktion, syntes det er lidt synd at man ikke har kunne være lidt mere creative på det område :S. Det er ikke fordi jeg syntes katedralen er grim, tværtimod. Men Katedraler er nok en af de konstruktioner der er lavet flest af i minecraft :)
Ser det ikke som en katedral, men en spawn bygning :D
More like
*puts on sunglassess*
Frog-spawn-bygning

OHHHH YEAAAAHHHH
Attachments
2008-06-25_131330_puts_on_sunglasses.jpg
Post Reply