I want you!

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Capperbee

I want you!

Post by Capperbee »

Dit Navn: Casper

Dit Minecraft Navn: Capperbee

Alder: 31

Sted: Vestjylland

Interesser: Minecraft, World of Warcraft, poker, NFL og film

Minecraft erfaring: Jeg tror jeg har haft spillet i over et år, men det er først her på det sidste at jeg virkelig er begyndt at spille det meget. Har kun spillet singleplayer, men syntes jeg mangler nogen at bygge sammen med og vise mine ting frem til og se andres konstruktioner. Har været inde og lure på jeres server og syntes godt nok der er mange ekstremt flotte ting, Det vil jeg gerne se om jeg kan overgå :) bliver måske svært...

Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Niks, men det må vi jo ændre på.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeres server har bare det hele. Det vil blive en sørgelig dag, hvis jeg får en afvisning fra jer og skal nøjes med en andenrangs-server et andet sted. Jeres hjemmeside og world-map update og backup system ser jo lækkert ud. Og ikke mindst jeres talent for lækker arkitektur.

Har du læst og forstået reglerne? Læst og forstået. Så må vi se om jeg kan huske dem. (læser dem lige igen). :oops:

Om mig: Jeg er en 31 årig gammel knægt, som elsker at slappe af foran computeren. Da jeg selv bestemmer mine arbejdstider, kan jeg godt nogengange få et flip og spille 5 dage i streg med lidt søvn blandet ind en gang imellem. Jeg lever af at lave lidt regnskab for nogle små firmaer, lidt markedsføringsmateriale og noget produktionsoptimeringsarbejde plus en masse andre ting.

Håber i kan bruge mig, for jeg kunne virkelig godt bruge jer :ugeek:
Ninjastick

Re: I want you!

Post by Ninjastick »

Fin ansøgning, den er godkendt :)

Kom ind på serveren og få en test i reglerne ved lejlighed.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
julemand101

Re: I want you!

Post by julemand101 »

Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply