Ansøgning om VIP.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
marquart
Posts: 9
Joined: 08 Aug 2011, 22:17

Ansøgning om VIP.

Post by marquart »

Dit Navn: Filip

Dit Minecraft Navn: Lerdrup1

Alder: 16

Sted: Jylland

Interesser: League of Legends, Minecraft, CS:S, CS:GO, Gary's mod, Battlefield 3, Call of Duty: Modern Warfare 3.

Minecraft erfaring: Har spillet en del Singeplayer og synes selv jeg er forholdsvis kreativ.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Igennem venner.

Venner på serveren? : nicolai1991

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt i har styr på tingene, og så selvfølgelig at det er et meget god server.

Fritid: Fodbold og venner.

Er reglerne forstået: Godt og grundigt læst.

Håber vi ses på crafters! :-)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP.

Post by julemand101 »

marquart wrote:Dit Navn: Filip

Dit Minecraft Navn: Lerdrup1

Alder: 16

Sted: Jylland

Interesser: League of Legends, Minecraft, CS:S, CS:GO, Gary's mod, Battlefield 3, Call of Duty: Modern Warfare 3.

Minecraft erfaring: Har spillet en del Singeplayer og synes selv jeg er forholdsvis kreativ.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Igennem venner.

Venner på serveren? : nicolai1991

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt i har styr på tingene, og så selvfølgelig at det er et meget god server.

Fritid: Fodbold og venner.

Er reglerne forstået: Godt og grundigt læst.

Håber vi ses på crafters! :-)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP.

Post by julemand101 »

Desuden kan jeg se du bygger noget fæstning sammen med brugeren minio1 men har ikke angivet ham som ven. Hvad er din tilknytning til ham? Har lige banned ham for voldsom grief.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
marquart
Posts: 9
Joined: 08 Aug 2011, 22:17

Re: Ansøgning om VIP.

Post by marquart »

Det med mig var en stor fejltagelse. Og nej vi er ikke to partnere der er ude på at griefe. Minio1 er ved at skrive en undskyldning, tror ikke han vidste noget om de blomster der. Hvis der nogen der skal have en straf er det mig, som grundigt har dummet sig.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP.

Post by julemand101 »

marquart wrote:Det med mig var en stor fejltagelse. Og nej vi er ikke to partnere der er ude på at griefe. Minio1 er ved at skrive en undskyldning, tror ikke han vidste noget om de blomster der. Hvis der nogen der skal have en straf er det mig, som grundigt har dummet sig.
Du svarede ikke på mit spørgsmål og det ændre ikke på din ansøgning er afvist. Du har et til forsøg.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply