Følte jeg måtte dele en lille del af de beskeder der kommer igennem siden's kontakt side. Alle brugernavne/servernavne/IP adresser mm. er fjernet fra beskederne...
En bruger som tror han skriver til en bestemt minecraft server:
Ring til notch:jeg vil gerne ind på din sever er meget seriøs og griefer langt fra så håber i fik
min ansøgning
En bruger som tror han skriver til en bestemt minecraft server:Jeg har købt et brugernavn og et password til begge mine drenge. Det er registreret
på samme e-mail. De har hver en pc men kan ikke spille mod hinanden, hvordan kan det
være?
En bruger som vil have hjælp og skriver på flere sprog for at være sikker på at vi forstår ham:Hej XXXXXX, jeg har et par spørgsmål. For det første ville jeg høre, om det ville
være muligt, at hæve antallet af \"slots.\" Så vil jeg også gerne vide, om \"vip2\"
har mulighed for at kicke/banne, hvilket jeg synes ville være træls, da man hele
tiden, ville gå rundt og føle ubehag, hvis man blev uvenner med en \"vip2.\" Trods
det vil jeg gerne takke for en helt Extreme god server. XXXXXX er efter min mening
Danmarks bedste server, hvis ikke den er Europas . Til sidst vil jeg vide, om der
er mulighed, for at sende en Mod-ansøgning, da jeg mener, at jeg kunne være en
pligtopfyldende mod, som ikke \"misbruger\" sine evner.
Det kan godt være, at jeg i denne mail lyder, som en lille dengse, i/du skal bare
vide at jeg også er udstyret med en nogenlunde normal personlighed.
Hilsen XXXXX - Alias: XXXXX
Håber at \"sagen\" vil blive behandlet, inden for en uges tid.
Hmm, er det en online eller ordenlig server han vil lave?:help hjelp mig
me
Et godt spørgsmål:jeg kan ikke lave en onlig server så nu kan jeg ikke sette en server ind
hjælp mig
Jeg håber det er en troll, ellers er min pension lige blevet meget mere usikker:hvordan kan man så stemme hvis man ikke kan få det til at vikke
hej hvordan kan man komme kontakt med minecraftlisten
hilsen xxxxx