en video af crafter lavet af gustavbb123

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
gustavbb123

en video af crafter lavet af gustavbb123

Post by gustavbb123 »

xcanner

Re: en video af crafter lavet af gustavbb123

Post by xcanner »

Den tekniske kvalitet er der ikke noget i vejen med. Intro'en er vel smag og behag, men start i det mindste med introen.

Selve indholdet er af meget lav kvalitet, du viser ikke noget og render lidt tilfældigt rundt. Vil anbefale di at lave en plan for hvad du vil vise frem.

Et eksempel på en plan:

Bomberman arenaen.
1. Fortæl lidt om den mens du viser den ude fra. Evt. hvordan man kommer hen til den fra spawn (kør med monorail).
2. Gå indenfor, fortæl lidt om hvordan man kæmper med TnT
3. osv.

På den måde føler man som seer at du rent faktisk har et "budskab" eller vil vise noget spændende frem, og når du har en "plan" vandre du ikke bare tilfældig rundt (som er meget kedeligt at se på).
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

Var i tvivl om jeg ville kritisere videoen men eftersom xcanner nu har lagt sig ud kan jeg ikke tillade mig at holde tilbage. ;)

Gabende kedelig video. Som xcanner er inde på så få lagt et handlingsforløb og hvor du har styr på hvad du vil have sagt. Det gør heller ikke noget at du klipper hvis du vil springe transport over mellem forskellige områder.

Din video virker mest som om du bare lavet noget tilfældigt "hvad sker der lige nu på crafters.dk" og det er virkelig ikke særligt spændende. Ja der findes tonsvis af det møg på YouTube men der er ingen der gider se det med mindre man er så ung og ikke kan forstå hvad Yogscast siger. Årsagen til at fx Yogscast kan slippe af sted med deres videoer er:

1. De har et handlingsforløb. Tro det eller ej men der er et manuskript bag de fleste af deres videoer (ikke vildt konkret men de har planlagt hvad de vil igennem).

2. Sjov personlighed. Hvis man ikke har en stemme og personlighed der egner sig til videoer så hold dig fra det. Hvis du synes godt om at lave videoer så kan det sagtens lade sig gøre at lave nogle korte og flotte videoer med nogle raske klips der viser nogle simple titler og steder på serveren.

Jeg krummer tæer over de mange danske YouTube kanaler med deres latterlige let's play. Det er utroligt der er så mange der ser deres møg men prøv lige i det mindste at overgå dem i stedet for at komme under deres niveau. ;)

Har jeg noget positivt til dig? Tjo som xcanner også er inde på er den tekniske kvalitet faktisk fin. Jeg har selv lidt bøvl med at få 1080P til at fungere i en tilfredsstillende kvalitet så det imponerer mig en smule en på 10 år kan det. Jeg må bare prøve noget mere. :D

Fortsæt med det men lyt lige til lidt kritik og jeg er sikker på det bliver meget bedre.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Erobran

Post by Erobran »

julemand101 wrote:Var i tvivl om jeg ville kritisere videoen men eftersom xcanner nu har lagt sig ud kan jeg ikke tillade mig at holde tilbage. ;)

Gabende kedelig video. Som xcanner er inde på så få lagt et handlingsforløb og hvor du har styr på hvad du vil have sagt. Det gør heller ikke noget at du klipper hvis du vil springe transport over mellem forskellige områder.

Din video virker mest som om du bare lavet noget tilfældigt "hvad sker der lige nu på crafters.dk" og det er virkelig ikke særligt spændende. Ja der findes tonsvis af det møg på YouTube men der er ingen der gider se det med mindre man er så ung og ikke kan forstå hvad Yogscast siger. Årsagen til at fx Yogscast kan slippe af sted med deres videoer er:

1. De har et handlingsforløb. Tro det eller ej men der er et manuskript bag de fleste af deres videoer (ikke vildt konkret men de har planlagt hvad de vil igennem).

2. Sjov personlighed. Hvis man ikke har en stemme og personlighed der egner sig til videoer så hold dig fra det. Hvis du synes godt om at lave videoer så kan det sagtens lade sig gøre at lave nogle korte og flotte videoer med nogle raske klips der viser nogle simple titler og steder på serveren.

Jeg krummer tæer over de mange danske YouTube kanaler med deres latterlige let's play. Det er utroligt der er så mange der ser deres møg men prøv lige i det mindste at overgå dem i stedet for at komme under deres niveau. ;)

Har jeg noget positivt til dig? Tjo som xcanner også er inde på er den tekniske kvalitet faktisk fin. Jeg har selv lidt bøvl med at få 1080P til at fungere i en tilfredsstillende kvalitet så det imponerer mig en smule en på 10 år kan det. Jeg må bare prøve noget mere. :D

Fortsæt med det men lyt lige til lidt kritik og jeg er sikker på det bliver meget bedre.
Føj jeg elsker din formuleringsmåde Julle:D, og som i 2 også er inde på er videoen kedelig!
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Acv> Jeg er imponeret over at du formår at quote SÅ meget, og selv skrive SÅ lidt..
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Erobran

Post by Erobran »

Ninjastick wrote:Acv> Jeg er imponeret over at du formår at quote SÅ meget, og selv skrive SÅ lidt..
Ja det var nok lige lidt for lidt jeg skrev, men jeg er træt og orker ikke at skrive så meget lige pt.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
tazio96

Post by tazio96 »

Jeg sætter pris på din video om crafters. Der er sku så mange "server reviews" i 1080p og super-kvali så det er til at gabe over, imo. Kan faktisk godt lide det når det er lidt råt, som din video, mildt sagt, er.

Jeg siger ikke den er perfekt, jeg føler måske bare at folk ikke sætter pris på andet media-stof, end en eller anden top-flashy video der er for firkantet og planlagt, som de (nævnt ovenfor) tre milliarder andre server reviews man kan finde på youtube, nu er.
julemand101

Post by julemand101 »

tazio96 wrote:Jeg sætter pris på din video om crafters. Der er sku så mange "server reviews" i 1080p og super-kvali så det er til at gabe over, imo. Kan faktisk godt lide det når det er lidt råt, som din video, mildt sagt, er.

Jeg siger ikke den er perfekt, jeg føler måske bare at folk ikke sætter pris på andet media-stof, end en eller anden top-flashy video der er for firkantet og planlagt, som de (nævnt ovenfor) tre milliarder andre server reviews man kan finde på youtube, nu er.
Tror du misforstår mig (kan ikke tale for andre). Jeg forventer ikke noget vildt planlagt men når man bruger over 7 minutter af en seers tid så skal man komme med noget andet end man står og siger hej til tilfældige i spawn og området omkring. Det kan så være at vise lidt ting frem men så bør man have lidt facts om tingene. Hvis man har en masse viden omkring serveren så kan jeg sagtens se for mig at man kan tage tingene lidt råt og tage tingene som de kommer men det er jo ikke tilfældet her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply