Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zonx999

Ansøgning :)

Post by Zonx999 »

Dit Navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn: Zonx999

Alder: 18 år

Sted: midtjylland

Interesser: Computere og spil (som fx, Minecraft, League of Legends mm.) Plus nogle andre tossede ting :)

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Jeg har spillet minecraft i et godt stykke tid, nok omkring 1½-2 år. Har ikke spillet så vildt meget multiplayer, men jeg er begyndt på det sidste at blive meget glad for det. Ellers har jeg bare spillet SP og noget lan :) (og man skal da også lige et smut forbi Disneyland her i år)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Så lige en post på Dailyrush her i dag, hvor xcan råede en anden rusher at joine serveren, så blev jeg lige fanget og tænkte at det lød som noget spændende noget :)

Venner på serveren? Nope, lutter alene på denne server, men tror sagtens jeg kan få nogle venner lokket med ind på den :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg elsker bare at chille med minecraft, men SP har det med at blive lidt ensomt engang i mellem, og så er det jo også bare dejligt når man ikke er den eneste der ser ens skøre kreationer :D

Har du læst og forstået reglerne? Yes, l
xcanner

Re: Ansøgning :)

Post by xcanner »

Godkendt, kom ind på serveren og få en test af en moderator eller admin.
It's all about the community
xcanner

Re: Ansøgning :)

Post by xcanner »

Promotet
It's all about the community
Post Reply