ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
willdoo

ansøgning

Post by willdoo »

Dit Navn: William Doose

Dit Minecraft Navn: willdoo1

Alder: 15

Sted: sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre tosse spil

Minecraft erfaring: ja jeg har spillet en måned på en anden server inden den lukkede ned, ellers ved jeg at jeg ikke må griefe :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven :D

Venner på serveren? Kiffning3000

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil ind fordi min ven også spiller mc online og det gør jeg ikke så derfor vil jeg ind på den her, for han har lige fortalt om den :D ja jeg har set de flotte ting i har bygget og hvor meget tid i har brugt på det :D

Ja jeg har læst og forstået reglerne:D
maja4626

Re: ansøgning

Post by maja4626 »

willdoo wrote:Dit Navn: William Doose

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre tosse spil

Minecraft erfaring: ja jeg har spillet en måned på en anden server inden den lukkede ned, ellers ved jeg at jeg ikke må griefe :D

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil ind fordi min ven også spiller mc online og det gør jeg ikke så derfor vil jeg ind på den her, for han har lige fortalt om den :D ja jeg har set de flotte ting i har bygget og hvor meget tid i har brugt på det :D

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
willdoo

Post by willdoo »

Dit Navn: William Doose

Interesser: jeg elsker at spille computer spil så som wow, lol, mc, assassin's creed og alle mulige andre spil.
så kan jeg godt lide at arbejde på mit job som opvasker :D jeg kan også godt lide at gå i skole:D

Minecraft erfaring: ja jeg har spillet en måned på en anden server inden den lukkede ned, ellers ved jeg at jeg ikke må griefe og hacke :D

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil ind fordi min ven også spiller mc online og det gør jeg ikke så derfor vil jeg ind på den her, for han har lige fortalt mig om den :D ja jeg har set de flotte ting i har bygget og hvor meget tid i har brugt på det, jeg håber også jeg kan lave lige så flotte ting som mange af jer har lavet :D

nrone

Post by nrone »

Ikke meget længere, men den er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne
Crafters.dk - It's all about the community...
nrone

Post by nrone »

Testet & promted
Crafters.dk - It's all about the community...
Post Reply