Hygge hos Farvader

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
FedeAnderzen

Hygge hos Farvader

Post by FedeAnderzen »

I weekenden var vi atter et par stykker fra Crafters, der var samlet til en hyggestund. Denne gang lagde Farvader og familien, hus og køleskab til og udover en del kød fik vi også tid til lidt øl, noget Wii og en lille rundvisning i Bork Vikingehavn, som er det museum hvor Farvader arbejder til dagligt. Jeg vil gerne takke for husly og sige tak for endnu en fantastisk hyggelig aften, jeg dukker gerne op igen en anden gang.

Billeder skal der naturligvis også til:
Fra venstre forrest Kachuu bag ham Ninjastick til højre bagerst Pars så Farvader og Farvaders mellemste søn Pyrobot1
Fra venstre forrest Kachuu bag ham Ninjastick til højre bagerst Pars så Farvader og Farvaders mellemste søn Pyrobot1
Farvaders yngste søn Anker bliver opdraget i rette ånd
Farvaders yngste søn Anker bliver opdraget i rette ånd
Kachuu spiller lidt analogt Minecraft
Kachuu spiller lidt analogt Minecraft
Farvader ligger an til et skud med buen, fra venstre ses: Mie Farvaders søde kone, FedeAnderzen, Kachuu og Farvader, Pars kan anes bag ham.
Farvader ligger an til et skud med buen, fra venstre ses: Mie Farvaders søde kone, FedeAnderzen, Kachuu og Farvader, Pars kan anes bag ham.
Ninjastick og Pars, man kan se at det er ved at være sent folk ligger mere og mere ned i sofaen
Ninjastick og Pars, man kan se at det er ved at være sent folk ligger mere og mere ned i sofaen
Gruppebillede, fra venstre: FedeAnderzen, Kachuu, Ninjastick, Anker, Farvader, Pars og Pyrobot1
Gruppebillede, fra venstre: FedeAnderzen, Kachuu, Ninjastick, Anker, Farvader, Pars og Pyrobot1
Image
julemand101

Re: Hygge hos Farvader

Post by julemand101 »

Og jeg vil straks undskylde med undskyldningen om at Rejseplanen mente det ikke kunne lade sig gøre at komme helt derned hvor arrangementet foregik. ;)

Ninjastick: elsker dit look på sidste billede :D
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
nrone

Post by nrone »

Han ser lidt fortabt ud :-D
Crafters.dk - It's all about the community...
Erobran

Post by Erobran »

nrone wrote:Han ser lidt fortabt ud :-D
Så ved man da hvem man skriver med på serveren :), en masse voksne mennesker. Stick før jeg så det billede af dig, havde jeg underligt nok på fornemmelsen at du havde et gedeskæg, jeg ved ikke hvorfor:O. (Ikke for at være ond).

Men den aften ser sgu da godt nok hygge ud :).
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
farvader

Post by farvader »

Ja, ja det er godt med dig Fede. Alt for meget snak og grin og alt for lidt spisen. Jeg kan jo slet ikke se på køleskabet, at I har været her. Tak for de flotte gaver og godt samvær. Mie siger, at det må vi gøre igen engang, og Pyrobot1 har fået historier nok til den næste måned oppe i skolen. Jeg arbejder lidt på en ny slankekur. Jeg skal et nyt home, hver gang jeg skal i køleskabet, men det ender nok med, at det ikke er nogen slankekur alligevel - ja nærmest tvært imod! Men skidt med det. Endnu engang tak for en rigtig hyggelig weekend.
Pars

Post by Pars »

Tak for husly og god mad i rigelige mængder! Det var pisse hyggeligt! Og det passer jo slet ikke at Fede er fed!
astro379

Post by astro379 »

Det totalt useriøst at se the stick in person

Seriøst man, at tro man sider snakker med den person over mumble det ikk til at tro med de bemærninger han kan komme med og den spas han laver
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
xcanner

Post by xcanner »

Ser hyggeligt ud! Men hvor er Pars' spand ;)
It's all about the community
Ninjastick

Post by Ninjastick »

astro379 wrote:Det totalt useriøst at se the stick in person

Seriøst man, at tro man sider snakker med den person over mumble det ikk til at tro med de bemærninger han kan komme med og den spas han laver
Hvad fanden havde du regnet med.. At jeg havde farvet paryk, rød næse og lange sko på :D?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Ninjastick wrote:
astro379 wrote:Det totalt useriøst at se the stick in person

Hvad fanden havde du regnet med.. At jeg havde farvet paryk, rød næse og lange sko på :D?
Nej Nej vi ved godt du er lidt af en klovn :D
Post Reply