I weekenden var vi atter et par stykker fra Crafters, der var samlet til en hyggestund. Denne gang lagde Farvader og familien, hus og køleskab til og udover en del kød fik vi også tid til lidt øl, noget Wii og en lille rundvisning i Bork Vikingehavn, som er det museum hvor Farvader arbejder til dagligt. Jeg vil gerne takke for husly og sige tak for endnu en fantastisk hyggelig aften, jeg dukker gerne op igen en anden gang.
Billeder skal der naturligvis også til:
Hygge hos Farvader
- julemand101
Re: Hygge hos Farvader
Og jeg vil straks undskylde med undskyldningen om at Rejseplanen mente det ikke kunne lade sig gøre at komme helt derned hvor arrangementet foregik.
Ninjastick: elsker dit look på sidste billede
Ninjastick: elsker dit look på sidste billede
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- nrone
- Erobran
Så ved man da hvem man skriver med på serveren , en masse voksne mennesker. Stick før jeg så det billede af dig, havde jeg underligt nok på fornemmelsen at du havde et gedeskæg, jeg ved ikke hvorfor:O. (Ikke for at være ond).nrone wrote:Han ser lidt fortabt ud
Men den aften ser sgu da godt nok hygge ud .
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- farvader
Ja, ja det er godt med dig Fede. Alt for meget snak og grin og alt for lidt spisen. Jeg kan jo slet ikke se på køleskabet, at I har været her. Tak for de flotte gaver og godt samvær. Mie siger, at det må vi gøre igen engang, og Pyrobot1 har fået historier nok til den næste måned oppe i skolen. Jeg arbejder lidt på en ny slankekur. Jeg skal et nyt home, hver gang jeg skal i køleskabet, men det ender nok med, at det ikke er nogen slankekur alligevel - ja nærmest tvært imod! Men skidt med det. Endnu engang tak for en rigtig hyggelig weekend.
- Pars
Tak for husly og god mad i rigelige mængder! Det var pisse hyggeligt! Og det passer jo slet ikke at Fede er fed!
- astro379
Det totalt useriøst at se the stick in person
Seriøst man, at tro man sider snakker med den person over mumble det ikk til at tro med de bemærninger han kan komme med og den spas han laver
Seriøst man, at tro man sider snakker med den person over mumble det ikk til at tro med de bemærninger han kan komme med og den spas han laver
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- xcanner
- Ninjastick
Hvad fanden havde du regnet med.. At jeg havde farvet paryk, rød næse og lange sko på ?astro379 wrote:Det totalt useriøst at se the stick in person
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Nemisisdk
Nej Nej vi ved godt du er lidt af en klovnNinjastick wrote:Hvad fanden havde du regnet med.. At jeg havde farvet paryk, rød næse og lange sko på ?astro379 wrote:Det totalt useriøst at se the stick in person