Ny ting til crafters

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
astro379

Ny ting til crafters

Post by astro379 »

Lave et slags stamtræ for de forskellige klaner?
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
julemand101

Re: Ny ting til crafters

Post by julemand101 »

[billede]En kanin der ser rimelig sød ud med en pandekage på hovedet. Oven over den står der teksten "I have no idea what you're talking about..." og neden under kaninen står der "...so here's a bunny with a pancake on its head.[/billede]
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Du tænker på at lave en liste over hvem der er med hvor (fx. Undervandsbyen, The Islanders, Sky City etc.)..?

For det ville være ret fjollet :)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
astro379

Post by astro379 »

Jeg tænker på at der bliver lavet en list med folk i de forskellige klaner vist i et stamtræ hvor bossen for hver klan sider i starten af forgreningen
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
julemand101

Post by julemand101 »

Vi har ikke nogen klaner på serveren og vi har ikke nogen boss ved disse fiktive klaner. Jeg aner ikke hvor du har fået den ide fra.

Derimod har vi byer men du behøver ikke kun at være medlem af en enkelt by. Derfor bliver det rigtig problematisk at tegne en graf/træ over disse forhold da der er en del krydsninger.

Men igen, jeg forstår virkelig ikke hvad du tåger om lige nu. Det giver ingen menig og eftersom du har været inde på serveren i lang tid er jeg en smule urolig over din adfærd. :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
astro379

Post by astro379 »

Urolig for min adfærd lol har jeg ikk andet at sige til det

Og med klaner kan man jo os sige byer men jeg ser dem bare mere som klaner fordi der jo ikk er så mange i hver enkelt by

De forskellige byer har jo en såkaldt borgmester og under sig har han/hun en næstkommenderene måske flere og så kommer de normale borgere osv.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:...
Men igen, jeg forstår virkelig ikke hvad du tåger om lige nu. Det giver ingen menig og eftersom du har været inde på serveren i lang tid er jeg en smule urolig over din adfærd. :?
Han har været her så langt tid og du er først blevet urolig nu?!

Men astro jeg tror ikke det er en god ide da mange små byer kommer og går og hvem ska holde styr på om listen faktisk passer?
Jeg syntes det er en god ide at byer har en liste med hvem der er med i den osv. i deres egen by.. Men det ska heller ikke være et krav.
To mine, or not to mine...
astro379

Post by astro379 »

Hahaaa.... Mads det muntre kommer på banen

Men ak ja den tanke strejfede mig og efter jeg hade postet tråden ;)
astro379

Post by astro379 »

julemand101 wrote:[billede]En kanin der ser rimelig sød ud med en pandekage på hovedet. Oven over den står der teksten "I have no idea what you're talking about..." og neden under kaninen står der "...so here's a bunny with a pancake on its head.[/billede]
fandt noget der ligner http://imgur.com/gallery/B8d41
Casper98dk

Post by Casper98dk »

astro379 wrote:
julemand101 wrote:[billede]En kanin der ser rimelig sød ud med en pandekage på hovedet. Oven over den står der teksten "I have no idea what you're talking about..." og neden under kaninen står der "...so here's a bunny with a pancake on its head.[/billede]
fandt noget der ligner http://imgur.com/gallery/B8d41
Det er ikke svært at finde, det var nok derfor han sagde det ;)
Det er en internet meme: http://knowyourmeme.com/memes/pancake-bunny
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply