Dit Navn: Casper Tollak
Dit Minecraft Navn: Ctollak
Alder: 8
Sted: Vestjylland
Interesser: Jeg kan godt lide at spille computer. Jeg har også en DS og en Wii som jeg kan lide at bruge tid på. Så kan også godt lide at spise
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft sammen med min far et stykke tid nu. Jeg har spillet det meget med mig selv. Men også i mulitplayer sammen med min far på vores egen lille server. Jeg kan godt lide at bygge huse, og jeg synes det er spændende at grave dybe miner.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Af min far, som spiller her.
Venner på serveren? Jeg kender min far som hedder JacobBoTollak. Han har også hjulpet mig med at skrive denne ansøgning.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kigget meget med når min far har spillet på Jeres server. Jeg synes det ser vildt fedt ud det hele. Her de sidste dage, har jeg været inde på serveren som gæst, hvor min far har vist mig rundt, og forklaret reglerne, og hvad man må og ikke må.
Jeg har også kigget I jeres "verdener" som feks PVP. Det er spændende, og der kommer jeg nok til at være en masse. Men jeg vil også rigtigt gerne bygge ting sammen med min far. Måske kommer vi til at bo i samme hus derinde.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har fået læst reglerne, og vi har snakket sammen om dem. Jeg forstår dem godt. Det er fint man ikke må ødelægge og tage andres ting. Det er ligesom i virkeligheden.
Hvis min ansøgning bliver godkendt, vil min far hjælpe mig med at skrive når jeg skal tage testen. Så læser min far højt, og jeg svarer hvad han skal skrive. Jeg håber det er iorden.
Ansøgning fra Ctollak
- Ninjastick
Re: Ansøgning fra Ctollak
Nu har din far opført sig så pænt, så den er godkendt
Kom ind på serveren og få en test i reglerne.
-Stick
Kom ind på serveren og få en test i reglerne.
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick
Re: Ansøgning fra Ctollak
Farmand har gennemgået det hele med ham, så han holder ham i ørene
Promoted.
-Stick
Promoted.
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...