Gang i media forumet igen

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
mikkelfb123

Gang i media forumet igen

Post by mikkelfb123 »

Jeg synes vi burde få lidt mere gang i media forummet. Folk poster "bare" deres billedere på forsiden, det er lidt en skam efter min mening da man ikke kan kommentere, bakke folk op og komme med forslag til folks bygning. Jeg tjekker heller ikke slev billederne på forsiden så meget så man får ikke set alle de flotte bygning. Jeg tjekker dog forumet flere gange dagligt.

Når men jeg må heller selv starte lidt, her er hvad jeg går og roder med :D :
2012-11-18_20.12.36.png
CasperSK mit store DSB idol!
Pars

Re: Gang i media forumet igen

Post by Pars »

Hvad er det og hvad kan det?
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Pars wrote:Hvad er det og hvad kan det?
Har en fornemmelse af han ikke selv ved det. :lol:
Member of The Islanders
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

et bud:
den blinker de 3 bogstaver efter hinanden? Og så løber alle lamperne omkring i ring...?
:)
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
julemand101

Post by julemand101 »

Det er en maskine hvor der er sandsynlighed for du vinder når du trykker på en knap. Der kører en række bånd rundt der angiver hvornår du vinder når du trykker på knappen. Årsagen til de mange bånd er for at undgå at spilleren kan regne et mønster ud.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

julemand101 wrote:Det er en maskine hvor der er sandsynlighed for du vinder når du trykker på en knap. Der kører en række bånd rundt der angiver hvornår du vinder når du trykker på knappen. Årsagen til de mange bånd er for at undgå at spilleren kan regne et mønster ud.
Nemlig, og det eneste mikkel har bidraget med er at stå i vejen :o

Jeg har bidraget med idéen og en demo maskine, ninjastick har så fået den til at virke meget bedre og fylde mindre, imens det stadig ser pisse godt ud. Farvader har bidraget med et fint lille foredrag om primtal og tandhjul og endelig har julemand101 vist os en RS NOR Latch, der kunne løse et lille visuelt ønske vi havde 8-)
Image
nrone

Post by nrone »

Hvad kan man vinde? ;-)

Ser godt ud, en video må være på sin plads!
Crafters.dk - It's all about the community...
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

nrone wrote:Hvad kan man vinde? ;-)

Ser godt ud, en video må være på sin plads!
Lige pt. er det eneste der mangler at blive sluttet til gevinstdispenserne, men planen er at der bliver 2 typer gevinst. En lille gevinst hvis man rammer på 2 bånd og en større hvis man rammer på 3.

Vi mangler lige en form for logic gate der kan sikre at der kun udbetales den store gevinst ved 3 bånd og ikke både stor og lille.

Som maskinen står er der frit udsyn til mekanikken og folk er velkomne til at rende rundt og se på det, bare man ikke lige piller ved noget. Når alt er på plads bliver det lavet så den er pakket ind i glas og med gang broer omkring så folk stadig kan se hvordan den kører.

Ang. en video, så bliver det ikke med mig ved roret, jeg er for gammel og gnaven til at hungre efter youtube followers.
Image
Pars

Post by Pars »

FedeAnderzen wrote: Ang. en video, så bliver det ikke med mig ved roret, jeg er for gammel og gnaven til at hungre efter youtube followers.
Du er da ikke gammel ;)
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Pars wrote:Du er da ikke gammel ;)
Hvad fedter du for..?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply