Når jeg prøver at logge ind på vores forum igennem Firefox gør jeg ligesom alle andre. Jeg skriver mit bruger navn og adgangskode, og den logger ind... Det skriver den at den gør, men den smider mig tilbage, også kan jeg ellers logge ind engang til (og i alt evighed) Dog skriver den nede i bunden, over online users at jeg er online, men jeg kan ikke gå nogen steder hen...
BTW Jeg har brugt Chrome til at skrive dette indlæg Men Chrome driler mig endnu mere end Firefox med så mange andre ting.
Dynmap består af en del Javascript filer og når vi opdatere Dynmap så bliver disse filer opdateret på serveren. Men eftersom de fleste browsere mener at Javascript blot kan gemmes og aldrig hentes ned igen så står vi med lidt af et problem her og jeg kan ikke lige se nogen løsning uden det kræver en del arbejde fra min side af. (fx omdøbning af de nye filer eller gøre så filerne altid hentes ned uden brug af cache)
Jeg kunne måske overveje at skrive i fejlbeskeden at man skal prøve med Ctrl+F5 og ført derefter skrive at der er fejl.
Kan se det vil kræve jeg ændre i Javascriptet og vil derfor igen give anledning til jeg skal bruge ekstra tid på at fiks det hver gang vi opdatere (da jeg skal ændre den fil hver gang).