håber ses innde på servern
- cedrikpedersen
håber ses innde på servern
hej crafters fra et år siden blev jeg bannet jeg var kun 10 og var lige begyndet at spilde minecraft jeg hade læst reglerne en af dem viste jeg ikke hvad det var min storebror forklarede mig hvad det betød det var grif jeg fik lov til at komme ind på serveren en dag var jeg ude og kige på server fordi jeg syntes den var fantastisk jeg har aldrig set en mere fantastisk server men så så jeg nogen svampe huse det var navne på jeg trode at man måtte sætte sit navn på jeg så nemelig nogen andre navne på jeg håber i kan tilgive mig håber vi ses innde på severen
- julemand101
Re: håber ses innde på servern
Din historie stemmer ikke overens med hvad vi har skrevet i rapporten omkring din sag. I din sag står der at du griefede dig ind i en andens brugers hus. Men jeg kan se du blev banned efter flere hændelser hvor du fik advarsler fra admin/moderatorer så det er ikke så underligt du blev banned.
Eftersom din undskyldning ikke udviser at du er blevet meget bedre og du har glemt hvorfor du blev banned så kommer du ikke ind igen. Samtidig skal du ikke regne med at komme ind på serveren igen eftersom du har haft nok chancer herinde.
Eftersom din undskyldning ikke udviser at du er blevet meget bedre og du har glemt hvorfor du blev banned så kommer du ikke ind igen. Samtidig skal du ikke regne med at komme ind på serveren igen eftersom du har haft nok chancer herinde.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.