ansøgning til crafters

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
emil1238dc
Posts: 2
Joined: 22 Jun 2012, 20:38

ansøgning til crafters

Post by emil1238dc »

minecraftnavn:Emil1238dc

navn:Emil

alder:10

sted:kbh

fritid:kan godt lide at spille tennis og når jeg kommer hjem spiller jeg på servere er altid online når jeg spiller på min computer og elsker bare at spille computer :)

minecraft-erfaring: jeg har spillet meget singleplayer og så begyndte jeg at spille på servere så 2 år

hvor hende har jeg hørt om det: genmen en hel masse servere

venner på serveren: nej jeg ville være den første :)

jeg ville godt joine fordi: at jeg ville give mig noget tid til at kigge på en server der er god og give mig tid til at bygge noget stort

regler: jeg syntes de er gode og jeg har læst dem og det er godt at sikre sig en god fremtid til serveren

Mvh.Emil1238dc
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøgning til crafters

Post by julemand101 »

emil1238dc wrote:minecraftnavn:Emil1238dc

navn:Emil

alder:10

sted:kbh

fritid:kan godt lide at spille tennis og når jeg kommer hjem spiller jeg på servere er altid online når jeg spiller på min computer og elsker bare at spille computer :)

minecraft-erfaring: jeg har spillet meget singleplayer og så begyndte jeg at spille på servere så 2 år

hvor hende har jeg hørt om det: genmen en hel masse servere

venner på serveren: nej jeg ville være den første :)

jeg ville godt joine fordi: at jeg ville give mig noget tid til at kigge på en server der er god og give mig tid til at bygge noget stort

regler: jeg syntes de er gode og jeg har læst dem og det er godt at sikre sig en god fremtid til serveren

Mvh.Emil1238dc
Afvist. Eftersom dette er dit andet forsøg får du ikke flere chancer herinde. Din første ansøgning er her:
viewtopic.php?f=17&t=3792&p=23595#p23595
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply