Physics shop

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Cola_00

Physics shop

Post by Cola_00 »

Hej allesammen

Gumz go jeg sad i går og snakkede omkring det her Bobs som efter min opfattelse ikke er noget der bliver brugt i nogen særlig grad. I den forbindelse snakkede vi om det var en mulighed at overveje Physics shop, som er et plugin hvor man kan sælge lige fra kister.
Valutaen er Iron, Guld og Dia
Det fungere sådan at man sætter en kiste, og ved siden af et skilt, lidt ligesom trin pluginet. :D

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget det vil blive brugt, men syntes alligevel det vil være et forsøg værd :D

Hilsen Cola_00
Attachments
20111009182009.png
Nemisisdk

Re: Physics shop

Post by Nemisisdk »

Mener det var det vi anvendte før vi skiftede til det nuværrende.

Jeg tror kun det plugins ville blive anvendt mindre, da du skal rejse til kistens placering, frem for at gå ind på auktionshuset side.
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

Hvis man i den forbindelse, som fælles project byggede et storcenter evt. lavede et warp der hen, så var alle kisterne samlet og man kunne let komme der hen, så alle der ville sælge noget kunne få et butikslokale ;-)
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Det var netop det vi havde "/warp trade" bygningen er ikke designet for sjovt :D
Før det nuværrende system, var der flere etager med disse skilte, men min erfarrings er blot, at det blev meget uoverskueligt, da man ikke kunne lave et system, og inden man havde set sig om, var der gået 1+ time på at læse skilte.

Netop den lange søge tid, på noget som man ikke engang er sikker på er der, vil i mit synspunkt kun medføre, at færre vælger at anvende sådan et system.
xcanner

Post by xcanner »

Personligt mener jeg selv at "webauction" er vejen frem. Satser på vi kan få det ordenligt op og gøre når vi kan slippe for alle de her opdateringen.
It's all about the community
Post Reply