Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Faintlal

Ansøgning

Post by Faintlal »

Dit Navn: Jens Ryge

Dit Minecraft Navn: Faintlal

Alder: 14

Sted: Vestsjælland

Interesser: I min fritid går jeg til badminton men ellers spiller jeg egentlig mest bare computer og Xbox. På computer spiller jeg mest League of Legends. Derudover har jeg et Steam-account med omkring 40 spil hvilke jeg spiller til tider. Til Xbox 360 spiller jeg oftest Call of Duty serien men også andet.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet en hel del Minecraft både single- og Multiplayer. Jeg har vist været i gang i omkring et års tid. Men selvfølgelig ikke det spil jeg spiller hele tiden.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Nogle af mine venner bruger noget tid inde på jeres server og det er i gennem dem jeg kommet til interesse.

Venner på serveren? xJSM, Mathiasdj og Newfate.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil rigtig gerne joine jeres server dels for at spille med mine venner men også for at komme ind på noget der virker som et nice commnity ;-)
Jeg har kigget på udseendet af jeres bygninger og så videre og håber på at jeg kan få mulighed for at yde noget for at serveren kommer til at blive endnu mere nydelig. Som sagt spiller mine venner her inde og jeg satser på også at kan fungere socialt med andre end dem, så jeg ikke bare lukker mig inde med dem.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg er helt indforstået med reglerne og synes bestemt de virker helt fair. Jeg skal også forsøge mig at gøre så meget som muligt for at opfylde de krav i holder jer.
xcanner

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
nrone

Re: Ansøgning

Post by nrone »

Testet og promoted
Crafters.dk - It's all about the community...
Post Reply