Ansøgning - Stefan Goldbæk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Smukkestefan

Ansøgning - Stefan Goldbæk

Post by Smukkestefan »

Ansøgning - Stefan Goldbæk :D

Dit Navn: Stefan Goldbæk

Dit Minecraft Navn: Smukkestefan ( Ved det er lame navn. :D )

Alder: 22 (23 den 20 februar)

Sted: Vestsjælland

Interesser:

jeg har mange spil er interresser men i sidste ende er minecraft min baby :D ellers arbejder jeg som tømrer.

Minecraft erfaring:

Jeg har spillet minecraft lige siden alpha hvor man kunne næsten ingen ting har fuldt yogscast siden de startede med deres videoer. og elsker og side og kigge deres videoer igennem og få inspiration derfor bygge videre på deres ideer.

Hvor har du hørt om crafters.dk:

jeg fandt selv servern crafters.dk gennem en dansk serverlist.

Venner på serveren?

Ingen Venner på servern. jeg nyder og spille med nye mennesker grundet af de venner jeg har spiller minecraft på en anden måde end jeg gør. de elsker mods og de kan være ret destructive hvor jeg nyder og låbe rundt i andres fantastiske byggede ting. :D

Hvorfor vil du joine vores server:

jeg har valgt og ville join jeres server fordi det var den server jeg følte var mest passende til det jeg har lyst til hvad angår minecraft hvilket er og bygge vanilla farme ting og bygge fede konstructioner. og er meget enige i jeres regler elsker og holde minecrafts egen generet verden så intakt så mulig.

Jeg acceptere hermed jeres reglement og håber på en hurtig accept da jeg længe har kigget efter den rigtige server.
maja4626

Re: Ansøgning - Stefan Goldbæk

Post by maja4626 »

Godkendt:) Kom ind & få en test i reglerne.
Image
Smukkestefan

Post by Smukkestefan »

mange tak kommer ind når jeg lige har fået hentet en ældre version af spillet :D
Smukkestefan

Post by Smukkestefan »

Okay jeg kan desværre ikke finde en minecraft version som virker. alt er totalt fyldt med hack og jeg ved ikke hvad folk ikke prøver for og få gratis password. hold da op. så kan desværre ikke join jer
maja4626

Post by maja4626 »

Image
Smukkestefan

Post by Smukkestefan »

mange tak har lige fået et nyt problem hehe men fixer det lige. så måske får jeg et nyt navn og login kan ikke huske mit gamle og den mail jeg har det i kan jeg ikke komme ind på. :D så tager nok lige lidt tid. desværre beklager. men tak
Smukkestefan

Post by Smukkestefan »

Når jeg er inde nu kan jeg se hvad er næste skridt så man kan få lov og bygge osv
maja4626

Post by maja4626 »

Smukkestefan wrote:Når jeg er inde nu kan jeg se hvad er næste skridt så man kan få lov og bygge osv
Du skal enten spørge en af dem med blåt navn(Moderators) eller en af dem med rødt navn(Admins), om de vil give dig en test i reglerne.
Image
Post Reply