mit navn er niklas
mit minecraft navn: niklas2289
alder: 11
sted: østjylland
interesser: spil, minecraft, wrestling
minecraft erfaring: jeg har spillet halvandet år
hvor har du hørt om serveren: via en ven der spiller der på
venner på serveren: mikk3lg og nielsg68
hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine fordi den skulle være god har en af mine venner fortalt så det ville være sjovt spille på samme server og fordi der er ret nice bygninger.
har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst reglerne og forstået dem.
niklas2289
- maja4626
Re: niklas2289
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)niklas2289 wrote:mit navn er niklas
mit minecraft navn: niklas2289
interesser: spil, minecraft, wrestling
minecraft erfaring: jeg har spillet halvandet år
hvor har du hørt om serveren: via en ven der spiller der på
hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine fordi den skulle være god har en af mine venner fortalt så det ville være sjovt spille på samme server og fordi der er ret nice bygninger.
har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst reglerne og forstået dem.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- niklas2289
niklas2289 2. chance
navn: niklas
minecraft navn: niklas2289
interresser: mine interresser er at spille mega awesome minecraft
minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft knap 2 år. jeg elsker at spille multiplayer fordi man kan få hjælp og man skal ikke altid klare alting selv.
hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven der spiller på serveren
hvorfor vil du joine vores server: fordi den skulle være rigtig ata spille på og jeg kender jo også nogen som måske vil ind på serveren. jeg elsker elsker at spille survival med vennerne og dem der vil være med
har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået reglerne. det er nogle fremragende regler i er kommet op med der
jeg håber sådan at jeg kan komme med på jeres server fordi den skulle jo være den bedste min ven har spillet på.
minecraft navn: niklas2289

interresser: mine interresser er at spille mega awesome minecraft

minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft knap 2 år. jeg elsker at spille multiplayer fordi man kan få hjælp og man skal ikke altid klare alting selv.
hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven der spiller på serveren
hvorfor vil du joine vores server: fordi den skulle være rigtig ata spille på og jeg kender jo også nogen som måske vil ind på serveren. jeg elsker elsker at spille survival med vennerne og dem der vil være med

har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået reglerne. det er nogle fremragende regler i er kommet op med der

- Ninjastick
Re: niklas2289 2. chance
Godkendt. Kom ind og få en test.
-Stick
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Re: niklas2289
Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.