---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Navn:
Frederik
Ingame name:
Ucons
Alder:
16 (1996)
Sted:
Hørsholm
Interesser:
Træning, arbejde, skole og chill
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minecraft erfaring:
Har spillet minecraft i ca 3 år, og har selv haft en stor succesfuld server, men da jeg havde travlt med at færdiggøre folkeskolen, måtte jeg lukke den. Så nu spiller jeg på min private server med min bedste ven. Men vil gerne ud og spille med nogle mennesker igen!
Har god erfaring inde for at bygge huse og specielt byer med andre spillere.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Den blev anbefalet til mig på http://www.Minecraftforum.dk
Venner på serveren?
Er lige kommet ind, så ikke nogen endnu, men satser da på at få nogle bekendte jeg kan spille med, når tiden er inde!
Hvorfor vil du joine vores server:
Savner et socialt sammenhold over Minecraft, og denne server ser ud til at have styr på tingene..
Jeg kan godt li at bruge lang tid på hvad jeg bygger, og trives bedst i en LILLE flok af andre erfarrende spillere!
Har du læst og forstået reglerne?
Jada!
Ansøgning til VIP
- maja4626
- Pars