Whitelist request

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Imaginist

Whitelist request

Post by Imaginist »

Navn: Helena

Minecraft Navn: Imaginist

Alder: 16

Sted: Aarhus

Interesser: Jeg har interesse for kunst, og spil generelt. Jeg har gjort mig meget i film på det seneste, så det bruger jeg ca. 6 timer om ugen på.

Erfaring: Jeg har lidt erfaring med Minecraft, men jeg har først fået det købt igår. Selvom jeg har ønsket mig det et godt stykke tid nu.

Venner på serveren: frederiik112

Hvorfor vil jeg joine serveren: Jeg vil gerne ind på serveren, for at have et fælles sted at bygge sammen med mine venner.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg hat læst og forstået dem.

Lidt extra info omkring mig. Jeg bor i Viby J, sammen med min mor i en lille 2 værelses lejlighed.
Jeg er færdig med 10. klasse til Juni og jeg glæder mig sindsygt meget til at kunne komme videre på HTX.
I min fritid bruger jeg meget på at lave -og redigere film, samtidig med at jeg hygger mig og arbejder sammen med mine venner, som også har en stor interesse for film og computer. Jeg bruger mange timer om ugen på at spille W.O.W sammen med min kæreste, samtidig med at vi snakker med en god ven.

Jeg håber min ansøgning var bedre denne gang.

Mvh.
Helena
Last edited by Imaginist on 06 Jan 2013, 16:19, edited 1 time in total.
Pars

Re: Whitelist request

Post by Pars »

Imaginist wrote:Navn: Helena
Alder: 16
Minecraft navn: Imaginist

Hej Crafters! Min kæreste og jeg, vil gerne spille på jeres server sammen. Hans account her inde hedder frederiik112, og du kan læse hans ansøgning der hvis du har lyst.
Vi vil spille på jeres server, fordi vi har læst meget godt om den på Minecraft Listen, og jeg vil gerne lære at spille minecraft, så mon ikke i er et godt sted at starte! :)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
xcanner

Re: Whitelist request

Post by xcanner »

Godkendt, kom ind på serveren og få en test på reglerne.

Promoted
It's all about the community
Post Reply