Kommende venner

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Micher97

Kommende venner

Post by Micher97 »

Hej Mine kommende venner
Glæder mig til at lære jer at kende.

Mit navn er så Michael Nielsen og i Minecraft/Ingame hedder jeg micher97(kælenavn)(altså ikke 97, det er fødsels år)

Jeg bor i MidtJylland(Cirka)

Er 15 år, har jeg da i hvert fald fået af vide.

Jeg intressere mig for Computere, Lol, Minecraft(farvorit) css(counter strike source), cod(call of duty)(helst 3) altså mange spil

Jeg har erfaring, ikke kun i minecraft, men alle steder, i danmark, i england, i tysk, kan også lidt spansk, Ej men jeg har spillet i 2-3 år, som tiden dog går... Jeg spiller singleplayer og Multiplayer og til tider også harcore :) har hørt om crafters gennem: http://www.minecraftlisten.dk/vis-serve ... -community også kaldet minecraftlisten.

Har ingen venner endnu, men glæder mig til at møde mine venner :)

Jeg mener jeg har ret til at bygge noget fedt på jeres server da jeg er fed, ikke på den Fede måde men på den 8-) Fede måde 8-) og jeg brænder virkelig for at komme ind på serveren, det med mappet synes jeg er mega sejt, og vil bare være en del af jeres utrolige gode fællesskab.

køn: Ja og rigtig meget endda synes jeg selv :) ej jeg er en dreng :)

Ja, jeg har læst reglerne grundigt og forstået dem udmærket(cirka) og jeg er klar til at joine når i siger Go for it, for mig håber jeg ikke i afviser :I

og lidt flere fact om mig:
Jeg elsker kage, jeg er ikke ved computeren 24/7(kun 23/7) skal jo også spise og gå i skole og, ja you guys know ;D
Jeg er venlig og en god bygger. jeg elsker godt fællesskab og vil bare opleve mere fra jer af :)

Venlig hilsen
Jeres bedste ven/og gode bygger :) ;D
maja4626

Re: Kommende venner

Post by maja4626 »

Godkendt:) Kom ind & få en test i reglerne.
Image
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Fejlede første test og kan få en ny om 24 timer, var usikker omkring reglerne vedrørende PVP :)
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
xcanner

Post by xcanner »

promoted
It's all about the community
Post Reply