Ansøgning om v.i.p

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kap1230
Posts: 1
Joined: 08 Jan 2013, 12:12

Ansøgning om v.i.p

Post by kap1230 »

Dit navn: kim
Minecraft navn:kap1230
Alder: 12
Hvor jeg har fundet crafters.dk: minecraftlisten.dk
Hvorfor jeg vil joine: Tror denne server er god med ok mange admins og gode owners og gode venner alle sammen. Har været inde på så mange server's hvor der altid har været dårlig stemning i chatten og admin/owners altid har været ligeglade med grief/hack. Jeg vil gerne joine fordi jeg vil prøve en ny server og håber det bliver sjovt. Jeg vil gerne se hvordan de andre bygger.
Interresse:Fodbold,Håndbold,Venner,Minecraft,tekkit,Have det sjovt med vennerene,fest,xbox360,
Leve sted:Sjælland
Venner på serveren:nej ik særlig mange :)
Har du læst og forstået reglerne på serveren:Ja og de lyder fornuftige :-D
Minecraft erfaring:Har spillet 2-3 år og har spille mange server's. Lavet et par youtube videoer og 2 let's play. Kan bedst lige survival men kan godt spille creative og elsker at få udfordringer.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om v.i.p

Post by julemand101 »

kap1230 wrote:Dit navn: kim
Minecraft navn:kap1230
Alder: 12
Hvor jeg har fundet crafters.dk: minecraftlisten.dk
Hvorfor jeg vil joine: Tror denne server er god med ok mange admins og gode owners og gode venner alle sammen. Har været inde på så mange server's hvor der altid har været dårlig stemning i chatten og admin/owners altid har været ligeglade med grief/hack. Jeg vil gerne joine fordi jeg vil prøve en ny server og håber det bliver sjovt. Jeg vil gerne se hvordan de andre bygger.
Interresse:Fodbold,Håndbold,Venner,Minecraft,tekkit,Have det sjovt med vennerene,fest,xbox360,
Leve sted:Sjælland
Venner på serveren:nej ik særlig mange :)
Har du læst og forstået reglerne på serveren:Ja og de lyder fornuftige :-D
Minecraft erfaring:Har spillet 2-3 år og har spille mange server's. Lavet et par youtube videoer og 2 let's play. Kan bedst lige survival men kan godt spille creative og elsker at få udfordringer.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply