Dit Navn: Anton (Jeg håber det er okay, at jeg holder mit efternavn privat, men jeg er ikke så meget for at give personlige oplysninger ud på nettet.)
Dit Minecraft Navn: Mr_Edward (Mr. Edward… Men bare kald mig Edward. Ikke ”Mester!” Det blev jeg kaldt på den sidste server jeg spillede på. Føj…)
Alder: 13 år, men når jeg sammenligner mig med de ”Normale” fra min årgang, så syntes jeg at jeg virker langt mere moden, og mindre pubertetsomtåget en dem.
Bosted: Odense
Interesser: Jeg laver i min fritid animationsfilm, i en mindre filmvirksomhed vi kalder for WDBanimation. Vi (Mine venner og jeg) har stiftet. Vi Benytter animationsteknikken stopmotion, som du vil kunne læse om på andre sider. facebookside, som indtil videre er det bedste jeg kan linke dig til. Vores Officielle hjemmeside er på vej. I den sætning afslørede jeg at Mindst én af os (en fra WDB) havde en hvis forståelse for HTML (Det ”sprog” internettet læser), og det er så mig. Jeg laver i min fritid også computerspil etc., så som I måske kan forstå, ligger min passion i Kodning, og Programmering. Nok af den grund faldt jeg også for redstone. Det geniale digitale pulver, gør så mange ting mulige, hvilket nok også er en af grundene til at jeg spenderer så lang tid på spillet Minecraft.
Minecraft erfaring:
Jeg har her skrevet to svar, eller hvad man skal kalde det. Det ene (Den korte historie) er bare lidt om hvad jeg har udrettet, men det andet(Hele historien) er en kort gengivelse af alt jeg nogensinde har foretaget (den skal kun læses hvis der er tid og lyst til det).
Den korte historie:
Jeg er, som tidligere nævnt, utroligt glad for redstone, og har en hel del mere forståelse for det, end den almene mincraftspiller. Jeg har ud af dette støv frembragt mange maskiner, hvoraf størstedelen er totalt meningløse, og ikke udføre andet end, for eksempel, at lukke en dør så snart en person prøver at åbne den og gå igennnem. Jeg har dog også lavet større ting, som digitalur, og et fuldt automatisk og brugervenligt metrosystem, der automatisk, loadede og sendte vogne, til forskellige destinationer, som kunne vælges ved et enkelt tryk. Herefter sætter man sig op i vognen, og via et enkelt klik på en knap, suser man afsted. Der var et tilhørende system der skulle lede evt. modkørende trafik ud på et sidespor, eller uden om spiller, eller vogne der måtte blokere banen. … Men sådan et har i jo også på jeres server, skønt det jo lavet med plugins, og ikke redstone. Ud over dette har jeg opført en by kaldet Metropolis, som du vil kunne læse om i ”Hele historien”. Ud over det er jeg nu, sammen med en ven, ved at opføre Hele hogwarts (Den skole Harry potter fra J. K. Rowlings’ bog går på) til en adventuremap.
Hele historien:
Jeg prøvede spillet for første gang over ved en af mine venner, (En af dem fra WDB) hvorefter jeg var helt overbevist om, at jeg måtte ofre hvad end det kostede af få fat i det spil. Det var jo helt genialt! Det har nok været tilbage i… 1.5- eller 1.6 beta at jeg prøvede det. Dagen efter havde jeg spillet og var i fuld gang med at bygge mit første hus, som endte med at ligne en skæv træsøjle der hvilede op af en klippevæg. Der sprang jeg lallende rundt, uden at foretage andet, end at fælde træer og kigge efter dyr. Så begyndte jeg at undre mig over om hvordan det der ”multiplayer” fungerede… IP? Hvad pokker var det for noget? Jeg spurgte en af mine venner (Den samme som viste mig spillet) Om han vidste ”hvordan man kom ind i multiplayer?” (Jeg var så uviden) Han forklarede mig det med servere, og at Man skulle have IP’en til serveren. Så gav han mig en IP til en server, som en af hans venner spillede på.” Sebastian’s server” hed den ret uoriginalt. Og ejeren hed, sjovt nok, Sebastian. Der lallede jeg så rundt og byggede skæve træhuse, nu sammen med min ven. Så fik vi den Idé at lave en by sammen, som andre kunne flytte ind i, så det gjorde vi. Beklageligvis (Heldigvis, ellers ville vi aldrig have opgivet at lave den elendige by) blev serverens ’map’ genstartet. Vi prøvede at lave byen igen, men kort efter kom der endnu et nyt map. Nu sluttede to andre venner sig til det håbløse forsøg på at en by. Vi løb alle sammen meget langet væk, for at finde en stor, og flad græsslette, vi kunne opføre byen på. Vi opførte den, og den blev bedre end nogensinde før, og større end nogensinde før. Snart boede næsten hele serveren i ”Hørsted” som vores by hed. Senere omdøbte vi den til ”Metropolis” (Latin for hovedstad) da Hørsted simpelt hen lød for uappetitligt. Byen voksede, og vi havde ren enevælde, lige ind til at administratoren ”PhilipMK” så sig sur på os. Han mente af en eller anden grund, at han var i stand til at flytte alle fra Metropolis, over i hans by ”Minecraftia” (Føj…) til at starte med var hans by bare en lille ubetydelig plet. Men så kom 1.8 opdateringen. Og dermed også ”creative mode”, Hvilket alle administratorerne selvfølgelig skulle have tilladelse til at spille i. Nu er det meget svært, at udkonkurrere en, der spiller i creative, når du selv er i survival mode. Så det varede ikke længe før serveren var delt mellem Minecraftianere og Metropolisere. Hvis du kender silverfish’ egenskab til at gemme sig i sten og springe frem når du kommer i nærheden, så kender du også det der gjorde det endegyldigt af med os. Den lettere tungnemme administrator ”Blebanditten” (undskyld, Blebanditten hvis du nogensinde læser dette – det er formentligt grundet at jeg bærer en smule nag) lige efter 1.0.0-opdateringen besluttede at spawne en ”kæle-silverfish.” Men pludselig farsvandt den uden videre, da den kravlede ud på hendes køkken-sten-gulv. Hun spawnede en til, men den forsvandt ligeså. Nu prøvede hun så at spawne 10, for at se om de forsvandt, hvilket de gjorde. Så spawnede hun 10000000000000000000000 eller noget i den retning, og det tog ikke lang tid før at alle sten i metropolis var inficerede af silverfish, Til at starte med var det ikke så stort et problem, ”sæt en låge ved hækken, byen er midlertidigt inficeret med rotter, og der er temmelig farlige…” stor der på opslagstavlen. Dog begyndte det at gå op for os, at noget nær hver eneste stenblok i og under metropolis var befængt med silverfish. Det var den aften, hvor noget nær samtlige spillere på serveren kæmpede mod silverfish fra 18:00 til klokken 01:00, og den dag der senere stod beskrevet i serverens historiske bibliotek, som ”slaget mod de titusinde silverfish.” Selv om alle på serveren kæmpede længe havde det ikke nogen synderlig effekt, før ejeren besluttede at lave al silverfish-sten om til rød uld, så det kunne laves til sten igen. Beklageligvis, kunne den lettere forvirrede Sebastian ikke finde ud af hvordan ha brugte det plugin, han havde installeret til formålet, og endte med at lave al sten om til jord. (Hurra!) Og vi stod nu tilbage med en terroriseret ruin af en by lavet af jord, fyldt med silverfish, der slog alle det kom i nærheden af ihjel. Kort efter lukkede serveren ned, for aldrig mere at åbne. Nu stod vi og manglede en server at spille på, og fandt én kaldet ”Ultra crafting”. Der var tydeligvis lige kommet et nyt map, for der var næsten intet bygget, ud over et nogenlunde spawnsted, og så var den tilsyneladende meget mere populær, end ’Sebastians server’, hvor der højst var logget 20-30 ind på samme tid. Vi begyndte at bygge byen igen. Større og bedre end nogensinde. Med det nye creativemode kunne vi designe bygning før vi egentlig byggede dem. Byen blev meget bedre end den tidligere, og (Undskyld min ubeskedenhed) Noget af, hvis ikke det bedste der var bygget på serveren. Det syntes administratorerne også, og de havde af en eller anden grund ikke respekt for VORES mening omkring VORES by, og sendte spillere til, og lavede warps her og der. Vi var langt fra færdige, så vi havde endnu ikke færdig udviklet reglementet, i vores by, så alle gjorde hvad der passede dem, og byggede ikke på de grunde vi havde angivet til dem. Vi taklede problemet nogenlunde, og var næsten klar, da. KABOOOM! Byen var et krater da jeg loggede ind, og jeg fik senere forklaringen at TNT kortvarigt havde kunnet springe blokke. Det viste sig at være en rigtig dårlig server. Den så frisk ud uden på, men lige så snart vi tog en bid af den, opdagede vi at den var helt rådden indeni. Folk mente ikke det gjorde noget at bryde reglerne så længe det ikke blev opdaget af en administrator.
Serveren lukkede ned kort tid efter, og vi manglede nu igen at finde en server at spille på. Der gik lang tid, hvor vi ikke havde nogen server at spille på, og mig og en ven, besluttede at forsøge os med ”Mapmaking”. Vi er nu så småt i gang med at gengive alle syv Harry Potter bøger, som adventure maps. Vi savnede dog den maget vi havde da vi ejede Metropolis inde på ’Sebastians server’, hvor vi nærmest havde hele serveren under vores kontrol, og vi fandt denne server. (Bare rolig, vi har ingen ambitioner om at overtage den i samme grad som vi gjorde, med Sebastians ). Denne server virker så frisk udenpå, at den umuligt kan være rådden indeni.
Hvor har du hørt om crafters.dk?
Min ven (Ham som jeg er ved at bygge den der adventure map med) fandt der på en eller anden liste over servere, og vi syntes den så god, og velholdt ud. Der er et skarpt reglement, og så vidt jeg kan se på forummet, bliver folk relativt hurtigt udelukket, når de bryder det.
Venner på serveren?
Ham der viste serveren! Propbob hedder han.
Hvorfor vil du joine vores server:
Tja… Ud fra jeres hjemmeside at dømme, virker denne server meget professionel, og desuden har jeg en idé om (sammen med nogen venner) at genopfører Metropolis, dog efter et nyt koncept, hvor alting foregår indenfor i et kæmpe Butiks-lejligheds-kompleks.
Har du læst og forstået reglerne?
Ja selvfølgelig, - klar til testen!
Ansøgning om byggetilladelse
- Sighvatur
- Posts: 341
- Joined: 01 Jun 2011, 01:32
- Location: The Island HQ
Re: Ansøgning om byggetilladelse
GodkendtMr_Edward wrote:Dit Navn: Anton (Jeg håber det er okay, at jeg holder mit efternavn privat, men jeg er ikke så meget for at give personlige oplysninger ud på nettet.)
Dit Minecraft Navn: Mr_Edward (Mr. Edward… Men bare kald mig Edward. Ikke ”Mester!” Det blev jeg kaldt på den sidste server jeg spillede på. Føj…)
Alder: 13 år, men når jeg sammenligner mig med de ”Normale” fra min årgang, så syntes jeg at jeg virker langt mere moden, og mindre pubertetsomtåget en dem.
Bosted: Odense
Interesser: Jeg laver i min fritid animationsfilm, i en mindre filmvirksomhed vi kalder for WDBanimation. Vi (Mine venner og jeg) har stiftet. Vi Benytter animationsteknikken stopmotion, som du vil kunne læse om på andre sider. facebookside, som indtil videre er det bedste jeg kan linke dig til. Vores Officielle hjemmeside er på vej. I den sætning afslørede jeg at Mindst én af os (en fra WDB) havde en hvis forståelse for HTML (Det ”sprog” internettet læser), og det er så mig. Jeg laver i min fritid også computerspil etc., så som I måske kan forstå, ligger min passion i Kodning, og Programmering. Nok af den grund faldt jeg også for redstone. Det geniale digitale pulver, gør så mange ting mulige, hvilket nok også er en af grundene til at jeg spenderer så lang tid på spillet Minecraft.
Minecraft erfaring:
Jeg har her skrevet to svar, eller hvad man skal kalde det. Det ene (Den korte historie) er bare lidt om hvad jeg har udrettet, men det andet(Hele historien) er en kort gengivelse af alt jeg nogensinde har foretaget (den skal kun læses hvis der er tid og lyst til det).
Den korte historie:
Jeg er, som tidligere nævnt, utroligt glad for redstone, og har en hel del mere forståelse for det, end den almene mincraftspiller. Jeg har ud af dette støv frembragt mange maskiner, hvoraf størstedelen er totalt meningløse, og ikke udføre andet end, for eksempel, at lukke en dør så snart en person prøver at åbne den og gå igennnem. Jeg har dog også lavet større ting, som digitalur, og et fuldt automatisk og brugervenligt metrosystem, der automatisk, loadede og sendte vogne, til forskellige destinationer, som kunne vælges ved et enkelt tryk. Herefter sætter man sig op i vognen, og via et enkelt klik på en knap, suser man afsted. Der var et tilhørende system der skulle lede evt. modkørende trafik ud på et sidespor, eller uden om spiller, eller vogne der måtte blokere banen. … Men sådan et har i jo også på jeres server, skønt det jo lavet med plugins, og ikke redstone. Ud over dette har jeg opført en by kaldet Metropolis, som du vil kunne læse om i ”Hele historien”. Ud over det er jeg nu, sammen med en ven, ved at opføre Hele hogwarts (Den skole Harry potter fra J. K. Rowlings’ bog går på) til en adventuremap.
Hele historien:
Jeg prøvede spillet for første gang over ved en af mine venner, (En af dem fra WDB) hvorefter jeg var helt overbevist om, at jeg måtte ofre hvad end det kostede af få fat i det spil. Det var jo helt genialt! Det har nok været tilbage i… 1.5- eller 1.6 beta at jeg prøvede det. Dagen efter havde jeg spillet og var i fuld gang med at bygge mit første hus, som endte med at ligne en skæv træsøjle der hvilede op af en klippevæg. Der sprang jeg lallende rundt, uden at foretage andet, end at fælde træer og kigge efter dyr. Så begyndte jeg at undre mig over om hvordan det der ”multiplayer” fungerede… IP? Hvad pokker var det for noget? Jeg spurgte en af mine venner (Den samme som viste mig spillet) Om han vidste ”hvordan man kom ind i multiplayer?” (Jeg var så uviden) Han forklarede mig det med servere, og at Man skulle have IP’en til serveren. Så gav han mig en IP til en server, som en af hans venner spillede på.” Sebastian’s server” hed den ret uoriginalt. Og ejeren hed, sjovt nok, Sebastian. Der lallede jeg så rundt og byggede skæve træhuse, nu sammen med min ven. Så fik vi den Idé at lave en by sammen, som andre kunne flytte ind i, så det gjorde vi. Beklageligvis (Heldigvis, ellers ville vi aldrig have opgivet at lave den elendige by) blev serverens ’map’ genstartet. Vi prøvede at lave byen igen, men kort efter kom der endnu et nyt map. Nu sluttede to andre venner sig til det håbløse forsøg på at en by. Vi løb alle sammen meget langet væk, for at finde en stor, og flad græsslette, vi kunne opføre byen på. Vi opførte den, og den blev bedre end nogensinde før, og større end nogensinde før. Snart boede næsten hele serveren i ”Hørsted” som vores by hed. Senere omdøbte vi den til ”Metropolis” (Latin for hovedstad) da Hørsted simpelt hen lød for uappetitligt. Byen voksede, og vi havde ren enevælde, lige ind til at administratoren ”PhilipMK” så sig sur på os. Han mente af en eller anden grund, at han var i stand til at flytte alle fra Metropolis, over i hans by ”Minecraftia” (Føj…) til at starte med var hans by bare en lille ubetydelig plet. Men så kom 1.8 opdateringen. Og dermed også ”creative mode”, Hvilket alle administratorerne selvfølgelig skulle have tilladelse til at spille i. Nu er det meget svært, at udkonkurrere en, der spiller i creative, når du selv er i survival mode. Så det varede ikke længe før serveren var delt mellem Minecraftianere og Metropolisere. Hvis du kender silverfish’ egenskab til at gemme sig i sten og springe frem når du kommer i nærheden, så kender du også det der gjorde det endegyldigt af med os. Den lettere tungnemme administrator ”Blebanditten” (undskyld, Blebanditten hvis du nogensinde læser dette – det er formentligt grundet at jeg bærer en smule nag) lige efter 1.0.0-opdateringen besluttede at spawne en ”kæle-silverfish.” Men pludselig farsvandt den uden videre, da den kravlede ud på hendes køkken-sten-gulv. Hun spawnede en til, men den forsvandt ligeså. Nu prøvede hun så at spawne 10, for at se om de forsvandt, hvilket de gjorde. Så spawnede hun 10000000000000000000000 eller noget i den retning, og det tog ikke lang tid før at alle sten i metropolis var inficerede af silverfish, Til at starte med var det ikke så stort et problem, ”sæt en låge ved hækken, byen er midlertidigt inficeret med rotter, og der er temmelig farlige…” stor der på opslagstavlen. Dog begyndte det at gå op for os, at noget nær hver eneste stenblok i og under metropolis var befængt med silverfish. Det var den aften, hvor noget nær samtlige spillere på serveren kæmpede mod silverfish fra 18:00 til klokken 01:00, og den dag der senere stod beskrevet i serverens historiske bibliotek, som ”slaget mod de titusinde silverfish.” Selv om alle på serveren kæmpede længe havde det ikke nogen synderlig effekt, før ejeren besluttede at lave al silverfish-sten om til rød uld, så det kunne laves til sten igen. Beklageligvis, kunne den lettere forvirrede Sebastian ikke finde ud af hvordan ha brugte det plugin, han havde installeret til formålet, og endte med at lave al sten om til jord. (Hurra!) Og vi stod nu tilbage med en terroriseret ruin af en by lavet af jord, fyldt med silverfish, der slog alle det kom i nærheden af ihjel. Kort efter lukkede serveren ned, for aldrig mere at åbne. Nu stod vi og manglede en server at spille på, og fandt én kaldet ”Ultra crafting”. Der var tydeligvis lige kommet et nyt map, for der var næsten intet bygget, ud over et nogenlunde spawnsted, og så var den tilsyneladende meget mere populær, end ’Sebastians server’, hvor der højst var logget 20-30 ind på samme tid. Vi begyndte at bygge byen igen. Større og bedre end nogensinde. Med det nye creativemode kunne vi designe bygning før vi egentlig byggede dem. Byen blev meget bedre end den tidligere, og (Undskyld min ubeskedenhed) Noget af, hvis ikke det bedste der var bygget på serveren. Det syntes administratorerne også, og de havde af en eller anden grund ikke respekt for VORES mening omkring VORES by, og sendte spillere til, og lavede warps her og der. Vi var langt fra færdige, så vi havde endnu ikke færdig udviklet reglementet, i vores by, så alle gjorde hvad der passede dem, og byggede ikke på de grunde vi havde angivet til dem. Vi taklede problemet nogenlunde, og var næsten klar, da. KABOOOM! Byen var et krater da jeg loggede ind, og jeg fik senere forklaringen at TNT kortvarigt havde kunnet springe blokke. Det viste sig at være en rigtig dårlig server. Den så frisk ud uden på, men lige så snart vi tog en bid af den, opdagede vi at den var helt rådden indeni. Folk mente ikke det gjorde noget at bryde reglerne så længe det ikke blev opdaget af en administrator.
Serveren lukkede ned kort tid efter, og vi manglede nu igen at finde en server at spille på. Der gik lang tid, hvor vi ikke havde nogen server at spille på, og mig og en ven, besluttede at forsøge os med ”Mapmaking”. Vi er nu så småt i gang med at gengive alle syv Harry Potter bøger, som adventure maps. Vi savnede dog den maget vi havde da vi ejede Metropolis inde på ’Sebastians server’, hvor vi nærmest havde hele serveren under vores kontrol, og vi fandt denne server. (Bare rolig, vi har ingen ambitioner om at overtage den i samme grad som vi gjorde, med Sebastians ). Denne server virker så frisk udenpå, at den umuligt kan være rådden indeni.
Hvor har du hørt om crafters.dk?
Min ven (Ham som jeg er ved at bygge den der adventure map med) fandt der på en eller anden liste over servere, og vi syntes den så god, og velholdt ud. Der er et skarpt reglement, og så vidt jeg kan se på forummet, bliver folk relativt hurtigt udelukket, når de bryder det.
Venner på serveren?
Ham der viste serveren! Propbob hedder han.
Hvorfor vil du joine vores server:
Tja… Ud fra jeres hjemmeside at dømme, virker denne server meget professionel, og desuden har jeg en idé om (sammen med nogen venner) at genopfører Metropolis, dog efter et nyt koncept, hvor alting foregår indenfor i et kæmpe Butiks-lejligheds-kompleks.
Har du læst og forstået reglerne?
Ja selvfølgelig, - klar til testen!