Ok nu har jeg ledt lidt i Nether efter et ledigt fort og noget Nether Wart, men uden held.
De 5 fortresses jeg har fundet har alle været besøgt af andre og har derfor ting bygget eller fakler sat op, og desuden har jeg ikke umiddelbart kunne finde Nether Wart i nogen af dem.
Så hvad gør man hvordan finder man et ubesøgt fort uden altså at skulle gennem trævle hele nether på kryds og tværts?
P.S. Æv min første post skulle ellers ikke være brok agtig
Nether fortresses og Nether Wart
- xcanner
Re: Nether fortresses og Nether Wart
Mon ikke der er nogen der ligger inde med et lille lager som du kan få lidt af...
It's all about the community
- Grandt_666
Der findes en offentlig netherwart farm, hvor alle er velkommen til at høste og så efter sig. Kender dog ikke den præcise lokation, men prøv evt. at spørge ingame om der er nogen der kan vise dig den.
Ellers på du meget gerne få en håndfuld af The Islanders, så du kan lave en farm selv.
Ellers på du meget gerne få en håndfuld af The Islanders, så du kan lave en farm selv.
Member of The Islanders
- kasperfranz
Den findes på mono railen (toppen af spawn bygningen er der en "metro" der over til)Grandt_666 wrote:Der findes en offentlig netherwart farm, hvor alle er velkommen til at høste og så efter sig. Kender dog ikke den præcise lokation, men prøv evt. at spørge ingame om der er nogen der kan vise dig den.
- pitti999
Hey Rudi, du er en heldig mand Hvis det er fordi du gerne vil have en blaze farm, så har jeg en spawner der nede jeg ikke bruger, og den må du gerne få! Jeg vil bare gerne stadig have et sted, hvor jeg kan hente nether bricks. (Du må selvfølgelig også godt selv tag nogen )RudiHansen wrote:Ok nu har jeg ledt lidt i Nether efter et ledigt fort og noget Nether Wart, men uden held.
De 5 fortresses jeg har fundet har alle været besøgt af andre og har derfor ting bygget eller fakler sat op, og desuden har jeg ikke umiddelbart kunne finde Nether Wart i nogen af dem.
Så hvad gør man hvordan finder man et ubesøgt fort uden altså at skulle gennem trævle hele nether på kryds og tværts?
Hvis det har interesse, så skriver du bare.
Im mr meeseeks look at me...
- RudiHansen
Pitti, nej det var enelig bare til at starte med for at få nogen Nether Wart.
Men tak for tilbuddet giv du bare den Blaze farm til en anden.
Og Grant_666 har været så flink at give mig 10 Nether Wart, så mon ikke det skulle være nok til at starte en produktion.
Men tak for tilbuddet giv du bare den Blaze farm til en anden.
Og Grant_666 har været så flink at give mig 10 Nether Wart, så mon ikke det skulle være nok til at starte en produktion.
- Sorensen416
Pitti, jeg kunne da godt tænke mig at benytte din Blaze Farm. Prøver at fange dig ingame. Hvis det er okpitti999 wrote:Hey Rudi, du er en heldig mand Hvis det er fordi du gerne vil have en blaze farm, så har jeg en spawner der nede jeg ikke bruger, og den må du gerne få! Jeg vil bare gerne stadig have et sted, hvor jeg kan hente nether bricks. (Du må selvfølgelig også godt selv tag nogen )RudiHansen wrote:Ok nu har jeg ledt lidt i Nether efter et ledigt fort og noget Nether Wart, men uden held.
Hvis det har interesse, så skriver du bare.
- pitti999
Det gør du bare Det skal lige siges, at den ikke er bygget endnu.
Im mr meeseeks look at me...