ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
clorid

ansøgning

Post by clorid »

mit navn er Casper.Fryd.Nissen, er 13 snart 14, går til tennis, ikk rigtig mer sport XD min hobby er minecraft, og ps3 spil. bor i odense (Adresse slettet /Grev). er hos min far hver anden weekend så spiller ikk så meget der over.
jeg bygger både stort og småt ;) jeg HADER når andre griefer ens bygninger og ting man har brugt lang tid på. og jeg har søgt RIGTIG mange seriøse servere. så var det ret fedt at finde sådan en med andre gode mennesker at snakke med :) men jeg kender ikk nogen på serveren sådan personligt. jeg vil rigtig gerne joine den her server fordi, lige da jeg loggede ind i den så jeg allerede der var mange der snakkede venligt til hinanden, så jeg tror jeg kommer til at passe godt ind her :D jeg har læst ALLE reglerne godt og grundigt igennem så jeg tror ikk det bliver et problem :) så jeg synes det er godt man skal lave sådan en ansøgning, og det er faktisk første gang jeg laver en :? jeg vil gøre hvad der bliver sagt hvis det er seriøst! jeg håber VIRKELIG jeg kan gøre stor gavn :)
Last edited by clorid on 19 Jan 2011, 15:28, edited 2 times in total.
grevwilliam

Re: ansøgning

Post by grevwilliam »

Det er vigtigt at du læser reglerne grundigt og forstår dem.
Hvorfor vil du joine netop denne server?
Kender du nogen på serveren allerede?
Mit indtryk var at du havde lidt svært ved at finde rundt på crafters.dk og spurgte om mange ting som du simpelt kunne læse dig til.
Jeg vil gerne have at du uddyber din ansøgning lidt mere, og giver dit samtykke til reglerne. Desuden at du kigger lidt rundt på hjemmesiden og dette forum så du er lidt forberedt ;)

/grev
grevwilliam

Post by grevwilliam »

Det er fint, så mangler du bare at skrive at du har læst og forstået reglerne, så vil vi godkende dig efter en lille eksamen.
/Grev
grevwilliam

Post by grevwilliam »

Udemærket :P
Så er den godkendt.
Kom ind på serveren og få din promotion.
Post Reply