Hey, jeg hedder sebastianD12 i minecraft.
Jeg fik ban for at tage noget for en ovn, jeg var lige startet på serveren da jeg gjorde det.
Jeg er blevet meget mere moden siden jeg startede med at spille minecraft, og jeg har indset at jeres server er mega god. Hvis i ikke tror på jeg er blevet mere moden kan i spørge mine venner anti_molle, 140697tobias og volmar, som spiller på severen som jeg gerne vil ind og spille minecraft med på en god server.
P.S. Håber i vil hører på mine ord og hvor ked af det jeg er hilsen sebastianD12.
SebastianD12 håber på unban
- julemand101
Re: SebastianD12 håber på unban
Du forstår stadig ikke at når vi på Crafters.dk siger ikke flere chancer så mener vi det. Som jeg skrev sidst:
Forsvind med dig. Du var ikke velkommen i går, du er på ingen måde velkommen i dag og slet ikke velkommen i morgen. At du først finder ud af at Crafters.dk er en "mega god" server efter du har klovnet i det er dit problem og ikke vores.
viewtopic.php?f=23&t=3179Du får ikke flere chancer herinde. Jeg kunne forstå hvis det var første gang du havde lavet et regelbrud men du har jo brudt reglerne gentagende gange og fået nye chancer. Det hjalp jo åbenbart ikke de andre gange så jeg stoler ikke på dig længere.
Forsvind med dig. Du var ikke velkommen i går, du er på ingen måde velkommen i dag og slet ikke velkommen i morgen. At du først finder ud af at Crafters.dk er en "mega god" server efter du har klovnet i det er dit problem og ikke vores.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.