har lige set dette yderst stort projekt af et spil
efter hva han fortæller i trailer så starter man som sten alder eller noget om arbejder sig op i nutid og fremtid i en verden der er på størelse med vores egen
de stiger man kan skabe kongeriger og kæmpe krige
og alt forgår enkelte personer :O lyder nice vis det blir til noget
og når man så er kommet op i rum tiden så skulle det være muligt at komme vidre ud i rummet og udforske
ser sku nice ud
tænk vis det bliver ligsom sim de siger i filmen
http://lnc.hr/gfSw
sygt spil måske på vej
- astro379
sygt spil måske på vej
Last edited by astro379 on 22 Jan 2013, 00:05, edited 3 times in total.
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- CptTomatoKing
Re: sygt spil måske på vej
Måske du skulle være lidt mere specefik og skrive at spillet hedder The Universe Project og det ikke engang er sikkert at det bliver til noget - det er en pre kickstarter ting de har kørende for at se om der er interesse.
Last edited by CptTomatoKing on 12 Feb 2013, 19:58, edited 1 time in total.
⚒ To mine, or not to mine...
- EMIGoLD
Minder lidt om et spil kaldt Virkeligheden; grafikken er fin nok, men historien er elendig.
The ban hammer will speak!
- Sighvatur
- pitti999
Ja det første jeg gør når det kommer, er klart at købe det! Må også sige at jeg er helt væk i det !
Im mr meeseeks look at me...
- Sighvatur
Hvis det bliver til noget (hvilket jeg håber og tror det gør) ville det da være fedt med en crafters tribe/by/nation/intergalaktisk stormagt
- pitti999
- CasperSK
holy fuck, hvilken festival var det at DayZ, Spore og Second Life mødtes og blev så stive at 9 måneder senere var faderskabs testen så utydelig at dette spil nu kommer på markedet, hvis det spil ikke fejler katastrofalt efter 3 måneder vil jeg bliver overrasket.
Inden spillene kommer jeg nævner kommer under spørgsmål følger en forklarring:
1. DayZ: Spillet bliver rigtig sjovt lige indtil det bliver "mainstream" og alle CoD FPS spillere indtager det og udvikler den største håndkanon de kan komme til og ligger på 1km afstand og piller folk ned.
2. Spore: Man er totalt hyped over den frie udvikling der bliver reklammeret med, men når spillet rammer gaden er det sgu meget liniert hvad man kan gøre.
3. Second Life: Nøhj for en fiasko, spillet hvor du kunne have dit eget firma online, hvem gider go hjem og arbejde 8 timer efter at have været på arbejde?
Det er lige hvad der springer op i mine tanker efter den trailer der.
1. DayZ: Spillet bliver rigtig sjovt lige indtil det bliver "mainstream" og alle CoD FPS spillere indtager det og udvikler den største håndkanon de kan komme til og ligger på 1km afstand og piller folk ned.
2. Spore: Man er totalt hyped over den frie udvikling der bliver reklammeret med, men når spillet rammer gaden er det sgu meget liniert hvad man kan gøre.
3. Second Life: Nøhj for en fiasko, spillet hvor du kunne have dit eget firma online, hvem gider go hjem og arbejde 8 timer efter at have været på arbejde?
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- pitti999
Jeg både håber og tror det bliver godt, men alt kan jo stadig medbringe skuffelser. Sådan er reglerne
Im mr meeseeks look at me...
- CptTomatoKing
Du kan ikke sammenligne dette spil med DayZ eller lignende!CasperSK wrote:holy fuck, hvilken festival var det at DayZ, Spore og Second Life mødtes og blev så stive at 9 måneder senere var faderskabs testen så utydelig at dette spil nu kommer på markedet, hvis det spil ikke fejler katastrofalt efter 3 måneder vil jeg bliver overrasket.
Som jeg ser på det vil det spil mere ligne en online udgave af Civ hvor alle kontrollere hver deres egen karakter i stedet for hver deres nation.. I modsætning til mange andre spil er målet med det her mere at du bliver nød til at samarbejde med andre for at komme videre (skaffe mad på bordet, et sted at bo, nye teknologier osv.).
Personligt vil jeg sammenligne det lidt med minecraft da vil blive smit ud i en verden med ingenting og ska så få det bedste ud af det.
Jeg syntes ikke du skal sige at spillet er død allerede inden det er udkommet! Kik på det når det er på gaden og find ud af om det er noget for dig
Ps I mine øjne har DayZ aldrig været en fiasko.. Vi er stadig et par stykker der spiller moddet en gang imellem og sikkert flere der ser frem til standalone.
⚒ To mine, or not to mine...