Da jeg er startet på studie, har jeg ikke super med tid til MC. Så hvis nogle vil bygge fårefarmen færdig + tilslutte den højbanen så har i min tilladelse.
Sådan en irretrende to do jeg har haft skulle klaret længe.
Fårefarmen
- FedeAnderzen
Re: Fårefarmen
Det er muligt at vi piller lidt ved den
Den ligger så tæt på spawn at der ofte er folk så tæt på at de kan se de chunks som farmen ligger i, det betyder så igen at alle de dyr der er i farmen bliver "loaded" selvom folk ikke anvender farmen og det kan være med til at skabe lag.
Derfor ville det være fordelagtigt at flytte farmen så langt væk at dens chunks kun vil blive aktive når folk rent faktisk bruger den og selvom det ikke er i nærheden af monorailen, kan vi jo bare slutte den på metroen.
Den ligger så tæt på spawn at der ofte er folk så tæt på at de kan se de chunks som farmen ligger i, det betyder så igen at alle de dyr der er i farmen bliver "loaded" selvom folk ikke anvender farmen og det kan være med til at skabe lag.
Derfor ville det være fordelagtigt at flytte farmen så langt væk at dens chunks kun vil blive aktive når folk rent faktisk bruger den og selvom det ikke er i nærheden af monorailen, kan vi jo bare slutte den på metroen.
- xcanner
Jeg var i gang med at slutte den til monorail, men jeg overvejer lidt om det var en god ide at ligge den i spawn byen.
Hvis farmen lå langt væk fra spawn på metroen, ville de mange får kun blive loaded hvis der var nogen der tog der ud...
Hvis farmen lå langt væk fra spawn på metroen, ville de mange får kun blive loaded hvis der var nogen der tog der ud...
It's all about the community
- Grandt_666
Hvis den bliver flyttet, må jeg så godt foreslå, at faldstammerne ligger i vægen, så fårene ikke gemmer sig bagved?
Lys kunne måske også sættes forskudt, etagerne imellem, så der er mere lys generelt.
Lys kunne måske også sættes forskudt, etagerne imellem, så der er mere lys generelt.
Member of The Islanders
- kasperfranz
Vi har i Franz City lavet noget som fungere okay (har endnu ikke fået antallet af får langt nok ned)Grandt_666 wrote:Hvis den bliver flyttet, må jeg så godt foreslå, at faldstammerne ligger i vægen, så fårene ikke gemmer sig bagved?
- GumZ1110
HEY!
Jeg syntes det er ved at være på tide, at nogen foretager sig noget angående den fårefarm
http://www.crafters.dk/worldmap/?worldn ... 9723962251
En anden ting cola_00 og jeg snakkede om var at dele de 16 farver på i 4 små farme, med et antal chunks imellem, ved ikke hvor langt der skal være før de andre ikke bliver loadet, nogen der ved det ?
så laver vi en station under jorden, med metro system imellem de 4 farme, så man rimelig hurtigt kan komme rundt til farverne
Hvis nogen har andre ideer til design/ lyst til at hjælpe, er det bare fint med os
Hvis jeg intet hører fra nogen går jeg ud fra i er vilde med ideen
Knuz GumZ1110
Jeg syntes det er ved at være på tide, at nogen foretager sig noget angående den fårefarm
Dette er også min tanke og derfor foreslår jeg at den ligger for enden af Øst metroen, altså ca. her:xcanner wrote:Jeg var i gang med at slutte den til monorail, men jeg overvejer lidt om det var en god ide at ligge den i spawn byen.
http://www.crafters.dk/worldmap/?worldn ... 9723962251
En anden ting cola_00 og jeg snakkede om var at dele de 16 farver på i 4 små farme, med et antal chunks imellem, ved ikke hvor langt der skal være før de andre ikke bliver loadet, nogen der ved det ?
så laver vi en station under jorden, med metro system imellem de 4 farme, så man rimelig hurtigt kan komme rundt til farverne
Ja et nyt design, er bare sagen, er helt enig med at faldstammerne ligger i vægen ville være mere smartGrandt_666 wrote:Hvis den bliver flyttet, må jeg så godt foreslå, at faldstammerne ligger i vægen, så fårene ikke gemmer sig bagved?
Hvis nogen har andre ideer til design/ lyst til at hjælpe, er det bare fint med os
Hvis jeg intet hører fra nogen går jeg ud fra i er vilde med ideen
Knuz GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Zirtel
Da jeg har trukket stikket let fra minecraft (og computer spil generelt ) må i gøre hvad i vil med den
- Icy_troll
Jeg har siddet og arbejdet lidt på et design jeg selv synes ser nogenlunde ud, album:
http://imgur.com/a/QOEqg
Grunden til at der er to afgange, er at siden uden skilte er ankomst, og siden med skilte er afgang, lavede det sådan fordi det ellers ikke ville passe sammen symmetrisk med nedgangen til selve farmen (det er lige gået op for mig at der ikke skal være en knap på siden med ankomst).
Men ja det er bare et forslag
http://imgur.com/a/QOEqg
Grunden til at der er to afgange, er at siden uden skilte er ankomst, og siden med skilte er afgang, lavede det sådan fordi det ellers ikke ville passe sammen symmetrisk med nedgangen til selve farmen (det er lige gået op for mig at der ikke skal være en knap på siden med ankomst).
Men ja det er bare et forslag
I have no idea what's going on.
- GumZ1110
Dejligt, jeg er begyndt at grave metroen "ØST" banen længere der ud af, kan se at sigh også har været igang, så er der nogen der vil gi en hånd er de velkomne til at forstætte der ude, eller kontakte mig ingame
- GumZ1110
Så er metroen gravet helt ud til border på "øst" banen, Tak for hjælpen Icytroll
Så går vi igang med at pynte og sætte skinner, hvis nogen har skinner, alm og powered de vil sponsere til metroen vil vi da gerne tage imod det
Så går vi igang med at pynte og sætte skinner, hvis nogen har skinner, alm og powered de vil sponsere til metroen vil vi da gerne tage imod det